Lolona Zoro sword Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Hej! Jo det e så att jag en ny på deviantart och jag har ett problem när jag ska ladda upp en bild var ska jag trycka här? http://img213.imageshack.us/my.php?image=devi4jf.png Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 vad är det för bild som sak upp, det där är ju kategorier. Det finns en för t.ex. digitalt gjorda bilder och en för handtecknade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lolona Zoro sword Skrivet december 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 ska man ta den handhels då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 traditional art - denna kategori gäller för alla bilder du gjort med allt från penna till pensel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg