Nuudoru Skrivet mars 29, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2006 Stilen påminner lite om Mästerdektektiven Conan, men tror inte det är den. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 29, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2006 Jag skulle vilja påstå att stilen påminner mycket om Meitantei Conan, för det är den! ;) Bollen är din Nuudoru! (tyckte att det kändes onödigt att kolla upp om det var en fråga så vi säger att det var en :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nuudoru Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Oj jävlar, detta var oväntat. :O Aja, här kommer då min luriga bild. :B Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 *petar lite på tråden* en bild till, tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Nu får det allt räcka :P Livar upp tråden med denna. Hata mig om ni tycker jag inte borde ha lagt upp en bild, tar bort den i sån fall :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 Inga som ens vågar gissa? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Ok, sista försöket nu. Detta borde några kunna i alla fall >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 16, 2006 Anmäl Share Skrivet april 16, 2006 Ha ha. REC! =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 16, 2006 Anmäl Share Skrivet april 16, 2006 Ha ha. REC! =P Ah, äntligen lite liv i tråden! :D Din tur Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 16, 2006 Anmäl Share Skrivet april 16, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 får vibbar av d.grayman... men är ganska säker på att det är fel, faktiskt 99,99 procent säker. ledtråd, tack, så vi återupplivar tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 resurrection, 0,0001% completed... ok nån som lägger upp en ny bild eller ledtråd? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 Jag kan lägga upp en bild på en ny för skojs skull om du vill, jag läser knappt manga så jag kommer aldrig vinna i den här tråden =P Hihihi :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 slut girl, den kunde jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 Hihihi jag gissade att dom flesta här borde kunna den =D Kan stolt erkänna att det är den enda manga jag har på datorn B) XD The ball is yours, Mr. Noir. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 hmm, den här borde vara lätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 Känner igen sången lite, kanske är helt ute och virrar men...Ai yori aoshi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 nej, det är inte aoshi:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 27, 2006 Anmäl Share Skrivet april 27, 2006 =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 27, 2006 Anmäl Share Skrivet april 27, 2006 ser ut som Levi från Bkack lagoon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 27, 2006 Anmäl Share Skrivet april 27, 2006 rätt, bollen är din dread Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 30, 2006 Anmäl Share Skrivet april 30, 2006 dreaaaad, lata sig inte här! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 30, 2006 Anmäl Share Skrivet april 30, 2006 okioki.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 airgear? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 kolla sådär händer när man blir stressad, och inte hinner leta upp en bra serie... så ja de e rätt... det e air gear Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg