nebukanessar Skrivet februari 17, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2012 Är tyvärr totalt värdelös när det gäller datorer så jag lyckas inte lägga upp någon bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 18, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2012 Om du har en bild att lägga upp så kan du förslagsvis lägga upp den på Imgur -- klicka på den stora knappen "Computer" och bläddra till och välj bildfilen på datorn, klicka sedan på "Upload" --, och när du har den på Imgur så kan du kopiera texten i rutan under "BBCode (message boards & forums)", något i stil med [img=http://i.imgur.com/OYy7I.png] . Klistra in det i ett inlägg, så har du en bild vi kan gissa på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet februari 18, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2012 Stort tack för hjälpen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet februari 20, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 20, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2012 Hm, vilken tecknare påminner detta mig om... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet februari 20, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2012 Ledtråd: Upphovsmannen till denna serie tecknade Hitori Nakano's Train-Man: Densha Otoko. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet februari 23, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2012 Rätt svar var Hoshi no Furu Machi en mycket trevlig manga. Vi försöker med en annan: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet februari 23, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 16, 2012 Anmäl Share Skrivet april 16, 2012 Jag tänkte bumpa, sen såg jag att jag vet vilken det är. Anne Freaks. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet april 16, 2012 Anmäl Share Skrivet april 16, 2012 Helt korrekt. Bollen är din. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 18, 2012 Anmäl Share Skrivet april 18, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 19, 2012 Anmäl Share Skrivet april 19, 2012 Knights? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 21, 2012 Anmäl Share Skrivet april 21, 2012 Inga knäcktar här, finns i sjön. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 23, 2012 Anmäl Share Skrivet april 23, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 27, 2012 Anmäl Share Skrivet april 27, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 2, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2012 I brist på gissningar byter jag manga. Rätt svar var Leviathan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 6, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 7, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2012 Det där ser ju Kishimoto-tecknat ut. Karakuri? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 8, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2012 Kishimoto-tecknat är rätt, Karakuri är fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet maj 8, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2012 Naruto? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grevinnan Skrivet maj 8, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2012 Samurai deeper kyo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 8, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2012 Kanske gissade på fel Kishimoto. 666 Satan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 8, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2012 Den här gången var det rätt Kishimoto! Kishimoto Seishi (skaparen av 666 Satan (eller O-Parts Hunter på engelska)) är Kishimoto Masahis yngre tvillingbror. Den äldre broderns mest kända verk är just Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 8, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2012 Rätt tecknare, men var det rätt manga då? (Jag är en man, Voffe, jag förstår inte om du inte säger det rakt ut!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KanadeOtonachi Skrivet maj 8, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2012 Kan jag ta bollen för en gång? ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg