Najica Skrivet september 28, 2011 Anmäl Share Skrivet september 28, 2011 Inte Oyasumi Punpun igen väl? Igen? Attans! Borde hålla bättre koll på denna tråd, men jovisst är det punpun! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet september 28, 2011 Anmäl Share Skrivet september 28, 2011 Har "gissat" rätt på den själv en 3 eller 4 gånger nu och då har jag inte ens läst den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet september 28, 2011 Anmäl Share Skrivet september 28, 2011 Haha, det där måste ju vara Nodame cantabile :D (fast jag har säkert fel...) Och läs den Negi~! Själv tycker jag att punpun är... kanske lite annorlunda, men fortfarande väldigt bra :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet september 28, 2011 Anmäl Share Skrivet september 28, 2011 Nodame är korrekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet september 28, 2011 Anmäl Share Skrivet september 28, 2011 Eftersom jag måste dra mig till sängen fick det bli lite första bästa... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet september 29, 2011 Anmäl Share Skrivet september 29, 2011 ny bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet oktober 2, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2011 Gör ett manga byte~ ¦3 Den förra var: Mel kano Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 2, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2011 Mel Kano har jag aldrig hört talas om, men Otaku no Musume-san har jag hört talas om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet oktober 2, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2011 Tänkte väl att den skulle bara lite mer känd än mel kano~ Helt rätt :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 2, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2011 Heh... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 3, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2011 Ja jag undrar vem som kan ha tecknat den där. Ugh, börjar bocka av listan med Ceres. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 3, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2011 Ceres eres intes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 3, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2011 Zettai Kareshi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 3, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2011 Zettai seikai! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 5, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2012 Så att den inte dör helt den hära tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zzang Skrivet januari 5, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2012 Namnet på denna mangan vill jag minnas gav en toppplacering på Onemanga.com. Bitter Virgin! Hade tillochmed glömt av att jag läst den, blir till att lägga in på MAL. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 5, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2012 Indeed it is bitter virgin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zzang Skrivet januari 5, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 5, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2012 ...Gintama? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zzang Skrivet januari 5, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2012 ...Gintama? ...rätt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg