Negi Skrivet maj 3, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2011 Hm... är det den där hemska transaserien Artificial Maiden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 3, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2011 Nix. Bilder 1 2 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 3, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2011 Record of Fallen Vampire då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 3, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2011 Det kan jag gå med på. (Rätt.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 3, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 24, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2011 På anonyms begäran bjuder jag på en ny bild, denna gång med lite naket(?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 30, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 30, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2011 Får mig att tänka på Urushihara. Chirality? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 30, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2011 Får mig att tänka på Urushihara. Chirality? Japp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 30, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2011 \o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 31, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 31, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2011 Är det inte ES? Det ser ut som Soryus stil på nåt sätt. Satt och stirrade på första bilden du la upp och tänkte "Rei..." (huvudpersonen i Mars) både länge och väl. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 31, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2011 Inget av Furumi Souryou, är jag rädd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 2, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juni 2, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2011 Det ser så himla bekant ut... Jag måste ha läst något tecknat av samma person någon gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 2, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2011 Kanske det. Tecknaren har gjort några fler serier sedan mitten på 90-talet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juni 2, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2011 Haha, mysteriet är löst! Takao Shigeru's Isshoni Neyou Yo! Jag läste början av den när den var ny, eftersom den satte igång just när jag var i Japan för några år sedan och köpte Hana to Yume för att läsa på tåget. :D Och jag har läst flera av hennes andra serier (en av dem, Teru Teru Shonen finns till och med delvis utgiven på engelska). Jag säger ju det, det finns ingen shoujoserie jag inte kan knäcka. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 2, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2011 Så ska en slipsten dras! Take it away, My. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juni 2, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2011 Då var det min tur. Känner någon igen denna måtro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juni 3, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2011 Inga gissningar? Kom igen nu, bättre kan ni. Här kommer nästa bild, som är lite smått briljant får jag lova att säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 4, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2011 Tokimeki Gakuen Oujigumi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juni 4, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2011 Visst är det den! För er som undrar så är det en kort envolymsmanga av samma tjej som gjorde Lovely Complex. Bollen går över till Voffe! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 4, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2011 . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 5, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2011 Min lilla hobby av att läsa envolyms shoujo-mangor bär frukt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 7, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg