Negi Skrivet mars 7, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RailToast Skrivet mars 7, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2011 (redigerade) [bild] Redigerad mars 7, 2011 av Sceleris Direktlänk till piratsajt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 7, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2011 Bild från Onani Master Kurosawa. Det är inte riktigt så leken går till, man måste gissa rätt för att få posta en ny. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet mars 7, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2011 Det är inte riktigt så leken går till, man måste gissa rätt för att få posta en ny.Dessutom verkar det dumt att ha två olika gissningsomgångar samtidigt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 7, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2011 Ansiktet i sista rutan såg lite Pani Poni Dash ut... ('-') (Skulle egentligen hellre gissa på en annan serie av samma tecknare, men jag vet ingen.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 8, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2011 Inte Pani Poni Dash och det är inte heller från samma tecknare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 8, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2011 Ansiktet i tredje rutan såg lite Sketchbook ut... ('-') (Skulle egentligen hellre gissa på en annan serie av samma tecknare, men jag vet ingen.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 8, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2011 Faktum är att alla ansiktena egentligen borde se mer eller mindre Sketchbook ut då det är de rätta svaret. (vilken tur att du inte visste någon annan serie av samma tecknare för då hade du gissat fel) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 9, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2011 Jag trodde inte att Sketchbook var en fyrrutsserie. :o Nåja, nästa (och här är en goding!): Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet mars 9, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2011 Hm, något påminner mig om Kaichō wa meido-sama, men det är nog fel... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 9, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2011 Inget sådant skräp, nej. Det här är kvalitetsmanga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 10, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2011 Extra ledtråd: det finns en animéversion. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet mars 10, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2011 Iketeru futari? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 10, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2011 Ser ut att vara Eiken kvalitet på de där melonerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 10, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2011 Eiken Mycket riktigt. Jag sa ju att det var kvalitetsmanga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 10, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2011 Vafan jag tänkte gissa på Eiken men tyckte inte att de första bilderna liknade den överhuvudtaget. Aja där får man för att inte ens försöker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 10, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2011 Mycket riktigt. Jag sa ju att det var kvalitetsmanga! Du glömde dock att skriva kvalitet i versaler ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 11, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2011 Kvalitet med versaler är någon mem som jag inte prenumererar på. Hana Yori Dango? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 11, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2011 Ser ut som Forbidden Dance. Det är åtminstone samma tjej som har tecknat den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 11, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2011 Ser ut som Forbidden Dance. Det är åtminstone samma tjej som har tecknat den. Mangatanten tar hem den här rundan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 12, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2011 Mangatanten var så glömsk att hon glömde bort att hon ska resa bort ett par dagar och vara utan dator. Vill någon ta nästa omgång istället? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet mars 13, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2011 jag ta väl en lätt då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 13, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2011 Nana to Kaoru. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet mars 13, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2011 Nana to Kaoru. wow nån som verkligen kände till den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet mars 13, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2011 wow nån som verkligen kände till den Det är väl inte så svårt när du använder en bild som avslöjar namnet på huvudpersonerna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg