Dancing Moon Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Parasyte? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Japp, det stämmer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 http://img.photobucket.com/albums/1003/ ... ssning.gif Borde inte vara särskilt svår, hoppas jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Tsubasa reservoir chronicle? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 *bleep* Fel, men rätt nära Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanekazura Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 xxxholic, så klart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Helt rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 10, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2006 Tråden är död! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 11, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2006 ska nån annan lägga upp n ny manga i Sanekazura's frånvaro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet mars 12, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 Tråden har varit död så länge, så nu tar jag och lägger upp en bild (hoppas det är ok?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 Ingen som kan? Ok, då kommer det en ny bild här: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2006 ledtråd? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet mars 22, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2006 Trodde inte den skulle vara så svår... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 22, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2006 ok, jag är nästan säker på att jag läst den mangan, men titeln har jag nog aldrig kunnat känns det som... lite smått irriterande faktiskt. vild chansning på Black cat, men med starkt tvivel.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet mars 22, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2006 du hade all rätt att tvivla, för Black Cat är fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 jag är ta mig tusan säker på att jag känner igen alla bilderna nu, men vilken manga är det...!? en bild till? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 okidoki... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Zombie Powder? Magkänslan min säger att det är något av Tite Kubo. Ser iaf ut som nåt av honom :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Jupp, Zombie Powder är alldeles jättekorrekt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 visste att jag kände igen honom... men har inte läst mangan, bara sett framsidan och snabbt bläddrat igenom en chapter tror jag, e den nåt att läsa? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 visste att jag kände igen honom... men har inte läst mangan, bara sett framsidan och snabbt bläddrat igenom en chapter tror jag, e den nåt att läsa? Jodå, den är rätt underhållande, tyvärr finns det bara 4 volymer (verkar som om viz ska ge ut dem i höst, för övrigt) och det är inte en färdig historia (menmne, fick ju Bleach iatället) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 25, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet mars 27, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 Hmm. Med en bild till kanske jag kan komma på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 28, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 Har kakan avlidit eller blivit vidbränd? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 28, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg