wilfried Skrivet april 17, 2010 Anmäl Share Skrivet april 17, 2010 Det är en ganska lång serie, som avslutades för några år sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 19, 2010 Anmäl Share Skrivet april 19, 2010 Med ganska lång menas mer än 20 album Här kan man skymta två huvudfigurer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 19, 2010 Anmäl Share Skrivet april 19, 2010 Komatta Toki wa Hoshi ni Kike! av Miyuki Abe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 19, 2010 Anmäl Share Skrivet april 19, 2010 Japp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 19, 2010 Anmäl Share Skrivet april 19, 2010 Heh, jag har haft hennes nuvarande serie Hakkenden uppskriven på min inköpslista länge nu, men med (mer än) 26 tidigare volymer i ryggen är det kanske inte så konstigt att det tog mig ett tag att känna igen hennes äldre stil. Hursomhelst, ny omgång alltså. Får se om någon knäcker denna innan mina förberedda bilder tar slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 20, 2010 Anmäl Share Skrivet april 20, 2010 Inga gissningar ännu? Då har det blivit dags för nästa bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 20, 2010 Anmäl Share Skrivet april 20, 2010 Nej, nu får det bli en ny bild igen. Ingen som vill försöka sig på en gissning? Alla vi stadsråttor borde åka ut på landet ibland, så att vi också får uppleva detta: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 21, 2010 Anmäl Share Skrivet april 21, 2010 Ännu en dag, ännu en bild. Jag älskar ögonen på den lille palten till höger. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 21, 2010 Anmäl Share Skrivet april 21, 2010 Jag älskar ögonen på den lille palten till höger. :D Haha, ja! Det ser ju ut som en störtskön serie! Ingen aning om vad det är, tyvärr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 22, 2010 Anmäl Share Skrivet april 22, 2010 Det var länge sedan jag hann komma ända till bild 5 av de jag har förberett! Vi firar med en underbar liten färgsida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 23, 2010 Anmäl Share Skrivet april 23, 2010 Nu är vi framme vid den sista av de bilder som jag förberedde, så då har det även blivit dags att ge er lite hjälp på traven. Hint nr 1: Seriens 2 huvudpersoner är de ni ser på bilden nedan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 24, 2010 Anmäl Share Skrivet april 24, 2010 flat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 25, 2010 Anmäl Share Skrivet april 25, 2010 Visst är det flat! Den hamnar för övrigt i samma kategori som Yotsuba och Bunny Drop, om det är någon som inte kan få nog av den sortens hjärtevärmande serier. ;) Bollen är din, Negi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 28, 2010 Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 Hittade den av en slump när jag letade efter annat. Verkar rätt mysig och jag skulle garanterat börja läsa om det inte var för att jag hade ett fullpackat schema redan. Hursomhelst... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 28, 2010 Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 Domu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 28, 2010 Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 Domu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 28, 2010 Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 パ・ン・ツ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Jag vet exakt vad det är: Det är en serie som jag aldrig skulle ens komma på tanken att läsa. Vad den heter vet jag dock inte. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2010 Anmäl Share Skrivet april 30, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2010 Anmäl Share Skrivet april 30, 2010 Hoshi no Samidare eller The Lucifer and Biscuit Hammer kallas den. Vill inte ge bilder som belönar googling (av namn eller annat), så här kommer en ersättare att gissa på istället: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 1, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2010 Kan det vara Kannagi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2010 Nej, men det kan ha varit en fälla. >:3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2010 Fan, den "fällan" gick ni inte i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 Detta blir min första gissning i denna tråd (!). Hayate no Gotoku!? Fan, den "fällan" gick ni inte i. Hoppades du på en Sayonara Zetsubou Sensei-gissning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg