dusk Skrivet februari 7, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2010 Det där är Moyoko Anno (tror jag)... Gissar på Happy Mania. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 7, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2010 Kansai-ben <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 7, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2010 Och bollen går till Dusk! Bra gissat! Tyvärr har väl Happy Mania hunnit blivit lite bortglömd sedan den gick ur tryck, men det var trots allt en av de första serierna av sitt slag som kom ut på engelska. Jag gillar nästan allting som Moyoco Anno har tecknat, men Happy Mania är så speciell att den faktiskt har blivit min favorit bland hennes verk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Inga gissningar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Stilen påminner om Benkyo Tamaoki så det kanske är Blood the Last Vampire2000. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Serien är oavslutad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 Ge din kropp till mig om du inte själv behöver den! Serien har animerats. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 Är det en mangaversion av Kannagi? Jag har för mig att tjejen i den hade sån där platt lugg... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 Är det en mangaversion av Kannagi? Jag har för mig att tjejen i den hade sån där platt lugg... Jajamensan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 Ha, jag gissar rätt även på sånt jag inte har sett/läst själv. ;) Nästa omgång kommer här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 Pet shop of Horrors? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 Intressant gissning, men nej. Nästa bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2010 Nu börjar det bli dags för er att gissa lite. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Worst? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Äntligen en gissning, och rätt var den också. Visst är det Worst! Bollen är din! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Det var det värsta, tänkte på den jag också men lite fördomsfullt tänkte jag att My inte läser sånt och att det bara handlade om en missrepresenterad shojo/josei. Wilfred: Bokurano? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Bokurano är rätt ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Det var det värsta, tänkte på den jag också men lite fördomsfullt tänkte jag att My inte läser sånt och att det bara handlade om en missrepresenterad shojo/josei. Ha, så går det när man är fördomsfull! :P Jag är mer eller mindre allätare vad gäller manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 11, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2010 Är det inte Negis tur nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 11, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2010 Tydligen ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 12, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2010 Atombombsexplosion och tamburiner? Um... :S Saiunkoku Monogatari? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 12, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2010 Nit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 13, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2010 Hm... Det är något bekant över stilen och karaktärerna, men jag kan inte riktigt placera det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg