dusk Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 Teprinsen? 紅茶王子 Inte min kopp te, men jag tror det är den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 Teprinsen? 紅茶王子 Inte min kopp te, men jag tror det är den. Håhåå, fyndigt! Och ja, visst är det Teprinsen! Det roliga är att jag i efterhand kom på att jag nog har haft med den en tidigare gång i den här tråden. ^^ Bollen är din, dusk! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 Har knappt några serier i hyllan. Det här var det klurigaste jag kunde hitta. Borde dock inte vara några problem för er. Har tyvärr ingen scanner, det här var det bästa jag kunde åstadkomma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet december 9, 2009 Anmäl Share Skrivet december 9, 2009 Inga gissningar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet december 9, 2009 Anmäl Share Skrivet december 9, 2009 Inte en susning. Det är ingenting jag har sett. Men det ser ganska spännande ut. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 14, 2009 Anmäl Share Skrivet december 14, 2009 Ser ut som Hideshi Hinos stil, så jag gissar vilt på Hell Baby Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Ser ut som Hideshi Hinos stil, så jag gissar vilt på Hell Baby Bra nära. Tillräckligt nära för att bli rätt, tycker jag. Dokumushi kozou (毒虫小僧) The Bug Boy i engelsk översättning: Mycket riktigt av Hideshi Hino. En mobbad pojke förvandlas till ett larvliknande monster efter att ha blivit biten av en insekt. I sin nya kropp blir han än värre behandlad och dessutom bortstött av sin familj. Han bestämmer sig för att hämnas... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Ser ut som Hideshi Hinos stil, så jag gissar vilt på Hell Baby Bra nära. Tillräckligt nära för att bli rätt, tycker jag. Dokumushi kozou (毒虫小僧) The Bug Boy i engelsk översättning: Mycket riktigt av Hideshi Hino. En mobbad pojke förvandlas till ett larvliknande monster efter att ha blivit biten av en insekt. I sin nya kropp blir han än värre behandlad och dessutom bortstött av sin familj. Han bestämmer sig för att hämnas... Låter väldigt lik Franz Kafkas "Förvandlingen", om det är någon som läst den boken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Det finns säkert en viss inspiration där. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Ahh, jag visste väl det var han (han?) och förmodligen inte Lullabies from Hell, eftersom det är den enda jag läst. Jävligt äcklig och obehaglig skräckberättelser är det iaf, brr. För att fortsätta på temat, en förhoppningsvis lagom lätt serie, för jag har inte tid att leta så mycket: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 19, 2009 Anmäl Share Skrivet december 19, 2009 Nu då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet december 19, 2009 Anmäl Share Skrivet december 19, 2009 Tecknarstilen ser väldigt bekant ut, men jag kan inte placera den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 19, 2009 Anmäl Share Skrivet december 19, 2009 hu är inte det där Umineko no Naku Koro ni Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 20, 2009 Anmäl Share Skrivet december 20, 2009 Yup, helt rätt. Jag trodde faktiskt den skulle plockas direkt, men det kanske är ovant att se i svartvit? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 Sorry gubbs HADE helt glömnt bort tråden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 Scryed? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2010 hu är inte det där Umineko no Naku Koro ni Ni passar på med sånadär när jag inte kollar in tråden >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2010 My fel.. men du får bollen endå... jag känner att jag alltid glömmer denna tråd så >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet januari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2010 Vad var svaret då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2010 Se jag glömde till och med att skriva det >.> det var Devil 17 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Hörrö tant My. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Hörrö tant My. Visa respekt för de äldre, unge man! Vill fröken My vara så vänlig...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Men det är ju givet att hon tar tid på sig. Trots allt är ju Lilla My ett busfrö :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Aha, fick jag bollen? Vilken koll jag har. Det är åldern ni vet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Inga gissningar ännu? Det här något av en personlig favorit, även om det var länge sedan jag läste den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg