Erkefiende Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Kingdom hearts mangan? Det liknar i alla fall... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 nepp, lägger ut en bild till ikväll Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2006 nepp, lägger ut en bild till ikväll Ändrade du dig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2006 nej jag glömde, sry, kommer med en nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Dread: Du kanse skulle lägga ut ytterligare en bild, eller ge någon ledis så att tråden inte dör. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 lite svårt att ge tips eftersom den är ganska ny och jag har redan bilder på alla huvudpersonerna, och det finns bara en engelskvolym en så länge... börjar på R och har ett väldigt kort namn samt/eller ett väldigt långt namn Edit: kommer ni inte på det tills på torsdag, så lägger jag upp en ny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Ingen aning, ledtråd tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 hmm... lättast är nog ifall jag lägger upp en helt ny manga istället, titeln på förra mangan var för övrigt, Rise R to the second power, ävem kallad R2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Tsubasa Chronicle? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 nope Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Oj, jag menade Mär! Eller Mar, Mar heaven eller vad den nu heter... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 det 'r däremot helt korrekt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Wee, gissa på, finns mycket att välja på. Kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Rurouni Kenshin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 ser ut att komma ifrån den här bilden... synd att ja var lite sen bara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Haha, får nog ta något svårare nästa gång, en pixel eller ett pennstreck kanske.... Din tur Noctune! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 ok, gissa ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Stått tom i elva dagar, hmm. Ledtråd? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 http://img361.imageshack.us/img361/9372/secret24to.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 31, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Vänligen länka till bilder som är bredare än 500 pixlar... Gissar på Peace Maker Kurogane Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 förlåt *sd* Peace Maker Kurogane klassar jag som rätt (fast det är eg Peace Maker dvs serien som kommer före PMK) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 31, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 förlåt *sd* Peace Maker Kurogane klassar jag som rätt (fast det är eg Peace Maker dvs serien som kommer före PMK) Lugnt. Här kommer nästa: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet februari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2006 Kan det vara Monster? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 1, 2006 Kan det vara Monster? Det är rätt, bollen är din Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet februari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2006 Okej, gissa på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg