NatteN Skrivet mars 2, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2007 Ingen gissning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 eftersom ingen verkar vara så pigg på att gissa så tar väl jag den då Tende Freeze Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Tack, hade tänkt att ge svaret nu ändå :P Din tur Fenrisar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Då ser vi om det finns någon som känner igen dessa personer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 torde vara Mär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Helt korrekt...mangan visar lite mer animen ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Helt korrekt...mangan visar lite mer animen ;P jo, reagerade också på det... är den bättre en animen, har slutat se den (vet inte varför egentligen, bara slutade vid typ 35-40 nånstans). next: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 ingen aning om va d e för serie men den ser bra ut ;P animen å mangan följer mer eller mindre samma spår...tror jag, läste bara från vol11 eftersom det är ungefär där som det senaste fansubbade avsnittet är, orkade bara inte läsa allt innan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 9, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2007 meh... nån annan får ta över, Serien heter Übel Blatt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 9, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2007 meh... nån annan får ta över Vetifan om jag kört den innan eller inte, men det var nog länge sen isåfall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet mars 9, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2007 Slut Girl! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 9, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2007 Slut Girl! Yesbox! :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet mars 10, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2007 Denna då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 10, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2007 Alichino? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet mars 10, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2007 Korrekt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 10, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2007 Yes! Hon ritar ganska speciella ansikten, så det var inte så svårt ^^ Okej då, nu får alla tugga på den här.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 11, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2007 Inga gissningar? Här kommer en betydligt lättare bild då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 Ingen? Det där är väl de viktigaste figurerna, så kom igen nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 Min älsklings-BL-serie! "En rutten lärare i ekvationen" eller vad man nu skulle kalla den på svenska. Jag såg det redan på bild nr 2 men tittade inte i tråden förrän nyss. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 13, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2007 Ja, såklart ^^ Jag började bli lite orolig när det inte kom en enda gissning... Så svår är hennes teckningsstil väl inte att känna igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 14, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2007 Nostalgitjosan: Den här serien var mitt allra första inköp på japanesiska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 Nästa bild: Snacka om sängkammarblick. Det är nästan så att man inte kan tro att det är en shonenmanga... *hint* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 15, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2007 Fantastic Children? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 17, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2007 Nej. En av tjejerna i serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg