Fenrisar Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Åkej, här kommer nästa...lessen att det tog tid, hade glömt förbereda en bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet februari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 Inga gissningar? då lägger vi upp fler bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Oj, ingen aning. Men det ser bra ut. Jag vet inte om man får ställa frågor, men: Ungefär hur pass ny är den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Den är ganska ny, från 2005 Ledtråd! "Författaren" har en mer känd serie om en kille med en väldigt speciell högerhand Det borde göra det lättare :D å nu får ni ta å gissa lite mer Hon börjar bli sur :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Antar att du syftar på "Midori no Hibi" med det och då blir min gissning "Ai Kora". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Ai Kora ? edit: var man lite sen verkar det som B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Det gäller å vara snabb...Ai Kora är rätt, så eftersom Nattens inlägg ligger före så får han ta vidare, fastän jag är frestad å lämna den till Exxus Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 ... Bara för att det är jag va? Aja, ny bild, en lätt en för jag hade typ inge annat :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Gissar på Prince of Tennis....bara för att ja vet att du läst/läser den (och självklart bara för att irritera dig ;P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Sa ju att den var lätt :P Prince of Tennis är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 då spinner vi vidare med en som inte är lika lätt, tror jag iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Ger mig på en chansning som förmodligen är helt fel (men jag vill också vara med och leka ^^') Busou Renkin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 kan tänkta mig att det är den MxU eller heter den MxO, nej Mx0 var det, men han var otroligt lik han i busou renkin också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Dread har rätt det är Mx0 så han tar över Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2007 ursäkta dröjsmålet här är nästa; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 okej en bild till då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Gissar på chunchu ? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 japp, helt rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Tycker han är Väldigt lik killen från Ii Hito Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Korrekt, han är därifrån :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Happ. Då tar vi den här Lite fanservice på så här på morgonen är aldrig fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Highschool of the Dead. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Helt rätt, Natten tar över Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Borde vara lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg