Sceleris Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 Finns ju också alternativet att inte gissa :P Pfft, inbillning. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 boogiepop phantom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 Såklart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Ska man va petig heter mangan och romanerna kort och gott Boogiepop. "Phantom"-biten fanns bara med i namnet till animen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Men det ska man inte, för jag ville inte köra längre... -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Mobile Suit Zeta Gundam? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Kan inte göra annat än att gissa på originalet då, Mobile Suit Gundam? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Jajo, Mobile Suit Gundam - Char`s Deleted Affair. Riktigt snyggt tecknad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Jag skäms lite över att jag inte har läst dom äldre Gundam mangorna, får se det som en bakläxa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Provar med en ny bild, den här borde vara mycket lättare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Nu står namnet där klart och tydligt (utan Kanji tom), så nu måste någon kunna det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Kodomo no Jikan! Edit: lol @ hiragana-tabellen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Helt rätt Flaskis Jag kände mig tvungen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Jag tror mer problemet är att ingen vill leka. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Tyvärr så stämmer nog det. Kanske ska se det som en positiv trend också, vem vet folk kanske köper mer manga och inte orkar scanna in bilder (jag vet jag är en ohjälplig optimist). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Argh, jag saknar någon rolig manga att bidra med, så först till kvarn får ta över :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Drar väl nån enkel då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Tar en gissning på Bokura ga Ita Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Så rätt som det är sagt. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Förresten, II, sa du inte för flera månader sen att du inte gillar manga och att du aldrig kommer läsa sånt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Jag ogillar väl inte manga men jag är inte överförtjust i det, men jag har fortfarande lite eftersom mangan kan ha annorlunda/bättre slut än animen, som tex i detta fallet med Bokura ga Ita. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg