Noctune Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Vagabond? (Ingen aning...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 å vad tusan heter den, är det inte den där huvudpersonen jagar "synder", säger typ, "all your sins belong to me"? men andra bilden ser inte ut att komma därifrån... så är nog inte den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Jag tror jag vet vilken serie det är men jag vill inte posta nästa exempel utifall jag har rätt. Min gissning: Alive av Tsutomu Takahashi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Jag tror jag vet vilken serie det är men jag vill inte posta nästa exempel utifall jag har rätt. Min gissning: Alive av Tsutomu Takahashi Korrekt (riktigt snygg serie imho) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 Wai! Jag lämnar bollen till den som vill posta nästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 Jag bara måste... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 cross game? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 cross game? Vad annars? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 denna då B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 inget svårare, det där är ares... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 japp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 kan ju ge tipset att min avatar kommer från samma manga, och att den för tillfället påminner om en blandning av rå full metal alchemist och Chrno Crusade (mest den kyrkliga aspekten av mary och stigmata) glömde en liten bit av d-grayman kan den liknas vid också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 Seikon no Qwaser Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 klart exxus kläckte min om det står "http://img169.imageshack.us/my.php?image=crossgamec32p17lqrp0.png" i urlen liksom, noob jag är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 klart exxus kläckte min om det står "http://img169.imageshack.us/my.php?image=crossgamec32p17lqrp0.png" i urlen liksom, noob jag är. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2007 Seikon no Qwaser meh... verkar som min inte var nåt vidare svår heller... ajja, verkar bli en bra serie imo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2007 japp, läste själv första kapitlet igår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2007 Jag känner igen tecknarstilen (skulle gissa att det är en serie som gått i Cookie eller Margaret, möjligtvis Betsucomi) men kan inte placera det mer än så. Random tjejserie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 Ger jag er två bilder att jobba med :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 har inte Nana, nån liknande teckningsstil? har inte läst den men har för mig att animen ser ut typ så i tecknar stilen.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 Det är inte Nana. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg