Lunar Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 Metal Heart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 Metal Heart! japp, ganska kul, de lilla man läst av den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lunar Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 Själv så har jag inte läst den men jag har för mig att det är en koreansk manhwa Jag vet inte hur man fixar bild så nån annan få ta över. Edit!!! Nu vet jag hur man fixar en bild (jag råka avslöja vad jag tänkte visa innan jag ändrade inlägget men nu har jag suddat bort det, så jag hoppas folk inte hann läsa de). Jag väljer den här bilden, jag tror många känner igen den här scenen från animen men jag tar den iaf: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 Golden Boy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lunar Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Heh, ganska unik tecknarstil Okej, det här borde inte vara för svårt: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Inga gissningar? En till bild då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 From Eroica with Love? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Såklart ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Hoho... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 Iiinga gissningar? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 Gissnar, eh? Hmm... Sanctuary? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet januari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2007 Fel, Sceleris. Eftersom ingen verkar komma på vad det är så gör jag det enkelt för er... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2007 Gissnar Felstavning! Bränn in det i era minnen, små vänner, för det kanske är enda gången ni får se mig stava fel. Och mangan har jag ingen aaaning om. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Eftersom ingen verkar komma på vad det är så gör jag det enkelt för er... Då Sceleris väljer att inte svara tar jag detta alltför enkla tillfälle i akt och säger Reipuman, aka レイプマン, av Keiko Aisaki. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Då Sceleris väljer att inte svara tar jag detta alltför enkla tillfälle i akt och säger Reipuman, aka レイプマン, av Keiko Aisaki. Jaa... korrekt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 En av scenerna i min personliga absoluta favorit. Se gärna på bilden i full storlek då dess kvalitet blir ihoptryckt och ful här på forat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 bara en vild gissning på "eden" är det "it´s a wonderful world" efter också? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Inte då. "Eden: It's an Endless World" är fel svar, men inte en dålig gissning. Vi kör en till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Hoshi no Koe? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Hoshi no Koe? Präxis. Tråden är åter din. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Tackar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Ångdetektiverna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Näpp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Giant Robo? (Inte för att jag känner till någon sådan manga...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg