Dread Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 var rätt ändå,,, var lite osäker ett tag... here's the next one >:D en rätt trevlig manga faktiskt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 D gray man? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 bollen r din Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Hmmm... den här är nog inte allt för svår Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Bobobo-bo Bo-bobo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Självklart Sceleris, Bollen är din! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Ja, ingen annan ville ju. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Kan väl inte vara Ranma? Hon med hammaren såg ju ruskigt lik ut.. Hm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Fel. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Chansar på... Urusei Yatsura? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Helt rätt. ^^ (Hähä, jag älskar den där bilden... Börjar skratta varje gång jag ser den. :D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Hmm, tomt på gissningar. Postar en bild till med tillhörande ledtrådar. * Mangan figurerar i Jump Superstars till Nintendo DS * Den är uppbyggd i sex olika delar varav den tillhörande animén började med händelserna från den tredje delen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Jojo's bizarre adventure? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Rätt! ^^ Passar bollen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 sitter itne vid en dator som jag kan leka med så passar vidare bollen till den som vill ta den :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Tar bollen då ^^ Borde väl vara rätt så lätt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Yotsubato! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 8, 2005 Anmäl Share Skrivet december 8, 2005 Klart som korvspad :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 C'mon Skatan.. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 10, 2005 Anmäl Share Skrivet december 10, 2005 Oj sorry, glömde bort att jag hade gissat rätt ^^; Sorry för att scannen blev lite crappy, men man borde se vad det är ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 10, 2005 Anmäl Share Skrivet december 10, 2005 Hm. Jag har en misstanke om vad det kan vara eftersom killen till vänster ser bekant ut. Men eftersom det finns risk att jag gissar rätt och därför måste bemöda mig med att lägga upp en ny bild så struntar jag i att gissa. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 10, 2005 Anmäl Share Skrivet december 10, 2005 Suikoden III? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 10, 2005 Anmäl Share Skrivet december 10, 2005 Suikoden III? rätt, Pannans tur att fortsätta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 11, 2005 Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg