Dread Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 får mig å tänka på Hellsing, men känner inte riktigt igen scenen så är säkert fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 Landet brinner? (Tror jag dock inte, det är nog lite för okänt. ^_^;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 du tänker helt rätt Dread det är den sista bilden i volym fem, när nazisterna dragit igång ett stort anfall mot London Tråden är din Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 ja gissa på nu, rätt kul serie den hära. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 Vild gissning på He is my master. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 Vild gissning på He is my master. nope Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Fancy Lala eller Shaman King? (Troligtvis fel, var inte lätt att googla fastän man fan fick två namn och jag orkar inte bry mig mer :P ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 ingetdera tyvärr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Har för mig att den heter To Love Ru~Trouble eller nå sånt väldigt härlig serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 helt korrekt, hel kul serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 då ska vi se... vet inte riktit om det är okej att ta en koreansk "manwha", så ni får säga till om jag ska byta vi testar väl med den här så får vi se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Unbalance X2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Det gick fort och jag som hade hoppats på att få sätta upp fler fina bilder på läraren :D (liten ändring) verkar inte som att det kommer nån bild från Dread...eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 22, 2006 Anmäl Share Skrivet december 22, 2006 *väcker Dread* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 22, 2006 Anmäl Share Skrivet december 22, 2006 har en bra förklaring! vatt i väg dne senaste veckan utan dator och internet... ingen bra ursäkt jag vet, men... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 22, 2006 Anmäl Share Skrivet december 22, 2006 Tänkte mer på att du hade postat i en tråd i mangaforumet, men inte fixat en bild här :P Och den där bilden är helt obekant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2007 Efter lite efterforskning (nåja, fusk kanske man kan säga, men det var för att få igång tråden ;) ) så gissar jag på Blue Dragon RalΩGrado och hoppas på att det är rätt =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2007 Efter lite efterforskning (nåja, fusk kanske man kan säga, men det var för att få igång tråden ;) ) så gissar jag på Blue Dragon RalΩGrado och hoppas på att det är rätt =) helt rätt, lite annorlunda, men håller inte samma klass som deathnote, tyvärr (samma tecknare). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet januari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2007 Meh, kunde ju den... Skulle ha kolla in tråden lite tidigare :P Helt underbar manga för övrigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2007 Har inte tid att lägga ut nån ny bild just nu, så jag lämnar det fritt för den som vill (passa på så att jag inte hinner att få tid ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet januari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2007 Och då tar jag det :) Borde inte vara svår. vet då åtminstone en som kan svaret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 ser lite ut som hon i fairytail... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Och nu vet jag två :P Rätt svar, din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Oi Dread, har du blivit lagd i en koma? :P Tråden är död tills du lägger upp en ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 för att citera en obehaglig typ från eurotrip, "me scusio" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg