Noctune Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 en sista bild, klarar ni det inte på den här avslöjar jag vad det är Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 hm... känns som om jag dödat tråden, så nu säger jag vad det är: mangan heter Flower of the Deep Sleep (är gjord av Yuana Kazumi) Nu är tråden fri för den som känner för att lägga upp en ny bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 Då tar man väl och passar på då, enda chansen jag får att posta här då jag inte ens läsar manga. :> Har bara sett animen på denna men googlade fram en bild på mangan, räääääääääätt mysko serie iallafall. >_> Edit: Kom på att det kunde vara bra att ta bort dialogerna, även om dom nu faktiskt var på tyska och dessutom vääldigt svåra att läsa. Dock så har jag väldigt hög upplösning på min skärm så vad vet jag ni kanske kunde läsa det! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 Angel Sanctuary Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 Yes : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 Gissa på! (och ta och läs Angel Sanctuary. OAV:n sög) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 Inga gissningar? Ni får en till bild då innan jag sticker i helgen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 Hunter x hunter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 Nope Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Kan ni inte nu, förlorar ni verkligen allt nörd-credd ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Legend of Zelda! =:-O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 korrekt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Jag har bara MS Paint på denna dator, så det blev lite dålig bildkvalitet. (Ditreringen är oavsiktlig.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Eden: it's an endless world? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Helt korrekt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 30, 2006 Anmäl Share Skrivet november 30, 2006 Eden är en mycket mycket bra manga! Många tummar upp för den, ganska magstark om man säger så men gud vad underbar den är! Den väcker så många tankar hos en..nåja.. Kommer inte på nån manga att slänga upp här så först till kvarns gäller! Ike!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Ok, jag passar på :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Toshiue no Hito Helt säker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Damn you, trodde den skulle vara måttligt svår. Kul att det är fler som läser denna underbara serie :) Edit: Jaha, jag hade visst seriens namn i filnamnet när jag laddade upp den. fixade det nu. Du kunde väl ha varit ärlig och sagt att du såg det >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet december 2, 2006 Anmäl Share Skrivet december 2, 2006 Såg inte det, läser dock den :) Iaf, ny bild, borde inte vara för svår: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 2, 2006 Anmäl Share Skrivet december 2, 2006 Aha, sorry men det såg så uppenbart ut när jag glömde att jag använde seriens namn i filnamnet. Gött att du läser den i alla fall :) Din nya bild har jag ingen aning om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 INgen aning. En till bild, kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Det är Historys Strongest Disciple Kenichi. Han visar hur man undviker en spark och hur man samtidigt kan bryta benet på motståndaren... eller i som i detta fall, gnida huvudet mot brösten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 Du var bara tvungen va Krille? :P Iaf det är rätt svar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 självklart, vill ju också vara med :D men vi spinner väl vidare med en som jag hoppas inte är alltför svår Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg