Dread Skrivet augusti 21, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2006 ajja, tar en till och ytterligare än senare ida, om ja kommer ihåg och om självklart ingent gissat rätt. kan ju ge tips att den börjar i en japansk medeltid (samuraier och sånt) och har änsålänge gott fram till 2XXX under de 7 (animenewsnetwork nere så kan ej undersöka om de stämmer men tror de var 7...) volymer som kommit ut, även att vissa hemsidor :"This is for mature audiences only, because of its constant full-frontal nudity, among other things..." men därmed inte en Hentai bara rå och våldsam, typ Gantz, men inte riktigt samma slakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 21, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2006 Kurozuka? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 21, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2006 japp, helt rätt, underbar serie, magnifik rentutav. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 23, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 24, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2006 Bobobo-bo Bo-bobo <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 24, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2006 Rätt sa Räven Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 27, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2006 Får se hur länge den här serien får vara kvar^^, brukar inte bli länge när det väl är min tur XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 27, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2006 elak bild tror att jag läst den, men mest på grund av stilen den är tecknad... tar en joker, på "Dangu". men kan inte säga ifall det är den med hjälp av den bilden =/, en bild till :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 27, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2006 fel. försöker att inte vara snäll denna gång det är min tur :P har man läst något av den här serien så kan jag säga att man vet direkt vad det är för nån med denna bild ^^ om man inte har taskigt minne vill säga.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 Mer ledtrådar/ ny bild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 Givetvis! Serien serialiseras i Young Jump, jag skulle kunna ge ut skaparens namn men då blir det för enkelt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet september 14, 2006 Anmäl Share Skrivet september 14, 2006 Nu drar jag till med nåt bara för att få igång tråden igen: Alive Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 14, 2006 Anmäl Share Skrivet september 14, 2006 Jag röstar för att kasta Kakans serie och låta någon valfri person börja med något nytt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 15, 2006 Anmäl Share Skrivet september 15, 2006 Så några hade skrivit nåt, har inte märkt att någon har försökt med några gissningar..den har inte varit markerad om nya inlägg.. Tänkte avsluta det här och avslöja seriens namn: Sidooh! Först till kvarn är det som gäller nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet september 30, 2006 Anmäl Share Skrivet september 30, 2006 Och då stiger jag in från ingenstans :) Börja gissa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 30, 2006 Anmäl Share Skrivet september 30, 2006 Känns lite som jag känner igen den, men det gör jag nog inte, hmm... Aja man kan ju alltid dra till med nåt iaf: Pretty Cure? Finns den ens som manga? xP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet september 30, 2006 Anmäl Share Skrivet september 30, 2006 Har inte ens hört talas om den, så inte vet jag :P Men fel är det i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet oktober 6, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2006 Den känns bekant, men jag kan inte komma på vad det är.... Ny bild, tack? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet oktober 6, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2006 Ok, ny bild. Får ingen rätt med den här så laddar jag upp en med nån av huvudpersonerna så det blir hyffsat lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet oktober 7, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2006 Gah! Jag är helt jättesäker på att jag läst den.... Kan det vara Zombie Powder? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet oktober 7, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2006 Yup, helt rätt. Din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet oktober 8, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2006 Ursäkta den usla kvaliteen på bilden.... EDIT: Ingen som har nån gissning? Vill ni ha en ny bild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 ingen anning vilken de e, så ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 Åter igen ursäktar jag mig för den usla kvaliten på bilden ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet november 1, 2006 Anmäl Share Skrivet november 1, 2006 Ledtråd: Kort serie, två volymer lång, finns utgiven på engelska Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg