flaskis Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Chibi Vampire? Karin stämmer! Nästan så att du inte får rätt eftersom du nämde den å-så-dåliga översatta titeln :P Menmen :D din tur Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Aja ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Det liknar den där boxaren från Okinawa i Hajime no Ippo... men du skulle väl inte välja den mangan igen? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Det liknar den där boxaren från Okinawa i Hajime no Ippo... men du skulle väl inte välja den mangan igen? :) Nope inte använt den i den här tråden, dock på "Gissa animen" ;) Hur som helst så är det rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Aha, det förklarar saken. :D Nåja, knip den här då, den som kan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hime Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 ...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 Ser ut som Clamp :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Yay, aktivitet i tråden. Det måste belönas med ett par ledtrådar! :D Det kanske ser ut lite som CLAMP (gamla CLAMP isåfall), men det är det inte. Vad det är, är en manga som blivit både en ganska lång animeserie och en live-action-TV-serie - en icke-japansk sådan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Vet inte om den har blivit live action men Fullmoon wo sagashite? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Nope. Nu då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Aha! Marmelade Boy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Rätt! Marmalade Boy (8 vol.), som blev en animeserie på 76 avsnitt, och en kinesisk dramaserie på 30 avsnitt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 13, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2006 Hohoho. Såg den animen på Sapparikai ^^ Bra, skum och förmodligen ganska obskyr manga: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 13, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2006 Är det där Kalle Anka-cosplay? O_o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 14, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2006 Inte då, pojken har bara lite konstiga klädvanor. Jag upptäckte att det var väldigt svårt att få tag i bra bilder till den här mangan, och jag har ingen scanner... så ni får ursäkta de små bilderna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 15, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 Ah, inga gissningar? Då ger jag tråden till första som kommer och tar den Det var Ichabod's Liv / Ichabod no Seikatsu Väldigt skum, lite annorlunda tecknad och intressant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 15, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 Okej där ser man... Då kör jag vidare med denna: >Kan också påminna om att gissa tv-spelstråden är ledig för att lägga upp en ny bild i< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Lite tomt på gissningar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 astro boy, om det inte e en alldeles vilse ledande bild... EDIT; titta efter nu, fan nu blev ja nog lurad, kan de vara så att de är bowling king? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Självklart är det Bowling King :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 men då tar jag en av serierna jag börja läsa nyligen riktigt bra faktiskt, fick mig att minnas hur de var att läsa Berserk första gången... here ye go: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guttso Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 men då tar jag en av serierna jag börja läsa nyligen riktigt bra faktiskt, fick mig att minnas hur de var att läsa Berserk första gången... here ye go: Den här blev man ju nyfiken på när man ser hur snyggt ritat det är och vad som är ritat... Gissa rätt snabbt så man får kolla upp deras hemsida ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg