Pixelgamer Skrivet augusti 2, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Ja, du cyklar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Gissa nu da, det är ju en hel sida med ett namn på också förtusan xP Kommer en till bild senare ikväll... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Det är ju uppenbart. Det är Metal Gear Solid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Vad av det där liknar MGS? Du täntke inte gissa i speltråden då? ;] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Han tänkte väl att hon sa Snake! i första bilden du posta ;) Metal Gear Solid snubben heter ju så :) eller kallas. ;) Men nu när man ser andra bilden så kan det inte varit så, eller ? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Jajuste jaha, då förstår jag ;] Nej tyvärr så var det ju inte den Snake ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Kan man inte få nån mer ledtråd ? :P Förutom en bild :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Hehe jovisst: läs i alla pratbubblor(i den senaste bilden) ;] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Det kan väl inte vara Hikaru no go ? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Nepps inte Hikaru no Go. Men om ni läser allt i andra bilden, så borde nån komma på vad det är för serie ;] Hela namnet står nämligen med där... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Jag har läst den ett antal gånger.. men det är en liten text smo jag inte lyckas läsa. Där måste ju namnet stå :P hehe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Nej, det är fult läsbart, även om det är lite litet ^^ Ingen annan som har nåt o chansa på da? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Googlade fram Ikebukuro West Gate Park, stämmer det? Om man googlar på Yamai (som nämns på bilden) +manga så föreslår Google Yaoi manga.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Inte yaoi, men visst är det IWGP :] Bygger på IWGP Live Action... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Provar med den här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Underligt att ingen har svarat rätt än, det är trots allt en ganska känd manga som finns som anime och bilden är på huvudpersonerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 jag känner igen den, men kan inte sätta tungan rätt i mun höll man på å skriva :P, men jag är ganska säker på att ja sett animen. faen stör mig som tusan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Chocotto Sister? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Japp helt rätt flaskis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Hon har en annan lugg än i animen så jag tvekade lite först, men där ser man :) Fixar en bild inom kort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Inte ens några gissningar? Den är ju hur enkel som helst *ledtråd: vampyrer* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Trinity Blood ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Nope *ledtråd 2: näsblod* Nu är det galet lätt, kom igen nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Chibi Vampire? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg