Dancing Moon Skrivet juni 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 kanske för att det är lite svårt att hålla upp med ny oöversatt manga från Japan... Jaja. Fler ledtrådar tack? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 Vänta nu, Love Monster? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juni 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2006 Ping Pong! Grattis Pixelgamer! Jag läser för mycket obskyra serier. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2006 Wohoo jag är ju bäst :D Hmm kommer snart en bild tror jag, måste komma på nåt bra ^^ Så svårt att veta vad man ska lägga upp: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Verkar lite tomt på gissningar, här kommer en bild till: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 School Rumble! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Japp det är rätt! (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Alright :) Den andra bilden gjorde det galet lätt ;) Denna borde vara enkel: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Är det Suzuka? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Yupp, kör på Sa ju att det var lätt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Neej jag missade :P Hehe jo jag var rädd för att min blev lite lätt >_< Den första var nog lite konstig eftersom det direkt inte är tenma-chans vanliga kläder ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2006 Har inte så många mangor, så det får bli den här. Borde vara lätt, huvudpersonen är med i bilden :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2006 Kärleksvinden. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2006 Självklart är det den :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2006 Ingen fråga om saken. ;) Nästa: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 12, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2006 är hon fattig eller rik? Jag kan inte bestämma mig vad jag ska tro, vad jag vet är att iaf jag behöver nån annan bild/ledtråd för att lösa detta... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 12, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2006 Tro va' du vill, här kommer iallafall en till ledtråd. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juni 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2006 Stilen ser bekant ut men jag är nästan säker på att det inte är något jag läst. Möjligtvis sett i nån faktabok om manga eller liknande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2006 Nästa ledtråd är stor. Klicka här. :> Bonusledtråd: En animeversion finns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Jag har en ganska säker gissning - Discommunication? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Ganska säkert svar: Nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 What? Dammit, jag som tyckte bilderna såg helt identiska ut när jag hittade dem Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Ge inte upp nu! Lite till bara! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Okej, då gissar jag på en annan serie av samma person - Drömmagikerna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg