Zaphod Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Ja, rätt! Inte så svår som sagt, men en bra manga.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Ok, då kör vi på en inte för svår serie, hoppas jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 Hmmm... inga gissningar alls? *förvånad* Ok, en till bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2006 Har inte den blekaste, verkar inte många här som har det. Några ledtrådar? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 20, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2006 Båda bilderna avbildar skurkar, eftersom huvudpersonerna är så otroligt lätta att känna igen. Mangan finns på engelska sedan länge. Jag tror ni kommer skämmas när svaret avslöjas ;) Här, en bild till... (och nej, det är INTE mangan Jadeite no miko) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 20, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2006 Sailor Moon är det ända som faller mig in :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2006 (och nej, det är INTE mangan Jadeite no miko) Haha ;) Ser sannerligen ut som Sailor Moon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 20, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2006 Sailor Moon, rätt. Obildade typer som kräver tre bilder till denna klassiker >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 21, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2006 Man kunde ju inte gissa på Sailor Moon... det var ju för uppenbart. ( =_=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 23, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2006 nog inte alldeles för svår, orkade inte leta upp nån mysko serie... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 24, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2006 hehe inte för jag läst den men det ser ju precis ut som GTO-stilen, så ja chansar väl på det: GTO? (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 24, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2006 fel, men inte alldeles för långt ifrån på sätt och vis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 24, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2006 Shonan Junai Gumi då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 24, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2006 nepp, inte rätt det heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 24, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2006 Det liknar huvudpersonen i Rose Hip Rose men jag vet inte om det är den gamla eller "Zero"-versionen i så fall. Men stilen ser ju rätt ny ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 24, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2006 helt rätt, det är Rose Hip Rose (tror jag) det var, men hursomhelst så ger jag rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Eftersom den här gulliga och smått ecchi shoujomangan inte finns på engelska (vad sysslar de med i USA?) än så kanske det inte är så många som kan svaret men... Superpopulär här i Japan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Aishiteru ze Baby? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 26, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2006 Nej. Mycket mer ecchi. ;) Hint 1: Korpar och kråkor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 29, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2006 Få se om den här bilden hjälper lite. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 29, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2006 Angel sanctuary? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 29, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2006 vild gissning på x1999? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Det börjar gå åt rätt håll men det är en modernare serie. Hint 2: Serien går i Margaret Comics eller en av dess systertidningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juni 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2006 Här har vi skolans uniform. Serien handlar för övrigt mycket om monster, bestar, varulvar och liknande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 Det verkar gå segt för oss gissare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg