Noir Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 har som hobby att pilla ihop wallpapers i photoshop,har sysslat med det ett tag,här är den senaste,och enligt mej själv bästa http://img235.imageshack.us/img235/279/green8qk.jpg kom gärna med komentar eller critik(men håll den konstruktiv) om ni gillar den, så säj till så skaffar jag upp fler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Sidan kan inte visas :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Funkar utmärkt för mig. Du borde kanske sätta en liten liten varning för ecchi någonstans. Jag antar att du inte tecknat tjejen själv, och att fixa till något sånt där i photoshop behöver man knappast vara expert för. Men färgvalet är snyggt, det kan jag inte förneka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Snygg bild, fast jag tycker ditt namn förstör. Om du nu måste ha ditt namn där så kan du väl görna den lite mindre, närmare kanten och med ett snyggare typsnitt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Funkar utmärkt för mig. Du borde kanske sätta en liten liten varning för ecchi någonstans. Jag kanske börjar bli härdad eller något men jag tänkte när jag läste din text, va var det ecchi på den där bilden ^^; Jag tycker att du borde för karaktären framför effekten, eftersom det är karaktären som skall framhävas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Ser inte riktigt poängen med den faktiskt. En grön sörja över en (i och för sig snyggt målad) animekaraktär. What..? För mig ser det bara ut som om du har använt några slumpfilter och sen bytt blending mode på lagret. Det som Skatan Milla påpekar stämmer väldigt bra, du borde ha mer fokus på karaktären. I övrigt tycker jag du borde lägga mer tanke bakom bilden innan du gör den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Om du vill satsa på att bli bra på bakgrunder tycker jag att du ska dra över till http://www.animepaper.net och kolla in deras forum. Där så kommer du få hjälp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 tack för alla svar^^bakgrunden är en del filter körda ja,jag testade hur dom fungerade med lite pillande,och tyckte det blev fint,men all kritik tackar jag förr^^ ska kolla in forumet,vill gärna bli bättre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 http://img232.imageshack.us/img232/8329/cirkle3kp.jpg har inte laggt till en bild ännu, några tips? följde ert råd och leta på internet, gick snabbare än att lära sej själv^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 bild på nån i FMA skulle nog passa bäst imo! dock borde du detaljera bilden mer >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 http://img420.imageshack.us/img420/5408 ... opy5ml.jpg en wallpaper klar, funderar på en bakgrund hmmmm kåtbarn...............hadde tyvär inga andra bilder där dom låg ner, var inte planerat att dom skulle vara ecchi från början^^ brukar inte göra ecchi bakgrunder annars Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 ah denna va snygg tycker ja :D dit "Kåtbarn" ^^, men kasnke skulle va coolt om det var lite mer detaljer och efekter. lr asså ja vet inte e inte så bra på detta men :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg