Vicious Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Japp, äntligen har jag en egen scanner, så mina uppdateringar kommer vara mer frekventa än förut. Och här kommer en liten premiärbild! http://img.photobucket.com/albums/v480/ ... hDeath.png Btw, Space Party sidorna kommer troligtvis bli handgjorda framöver, så inget mera Flash. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 FRÄS! antar att det inebär att det kommer upp bilder på ditt devart framöver >) Sjyrre bild, vetinte om det är nått skämt med det hela, isf är jag trög >P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Haha, klockren bild och jag gillar den andras blick på döden :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 YAY!!! Snygg bild, gillar verkligen Vicious på bilden, han ser lika elak ut som vanligt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Haha, klockren bild och jag gillar den andras blick på döden :) Hehe, det ska föreställa mig. ;) YAY!!! Snygg bild, gillar verkligen Vicious på bilden, han ser lika elak ut som vanligt Hehe, tackar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 nice bild :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Finfint. Men vet du inte att döden kan resa i tiden? Med sin trogna häst Binky. (för folk som läst skivvärldenböckerna) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 ännu mer av det roliga. han måste stanna för att dricka te när han kan som sagt resa i tiden ^.^ Gillar bilden faktist. Döden dricker te xP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Finfint. Men vet du inte att döden kan resa i tiden? Med sin trogna häst Binky. (för folk som läst skivvärldenböckerna) :) Lånar han inte ut Binky i någon bok. Tycker mig minnas det, men vilken bok. "Det där var inte så svårt, alla hästar kan det." "Jo, men vanliga hästar brukar komma ner igen." :P hihi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg