forehead Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 December till ära uppgraderade vi hela lagret med ikoner och knappar till forumet nu under kvällen. Det kan vara nödvändigt att uppdatera webbläsaren för att se ändringarna. Frågor, gnäll och förslag angående ändringarna är varmt välkomna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Riktigt snygga knappar, jobbigt att mecka med phpBB aldrig sett så mycket mappar i hela mitt liv ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Snygga knappar :D jag tror jag talar för alla när jag skriver tack för julklappen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Najs! Saknar dock fortfarande PunBB :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Najs! Saknar dock fortfarande PunBB :( man kan inte få allt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Najs! Saknar dock fortfarande PunBB :( man kan inte få allt ^^ vad är PunBB??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Najs! Saknar dock fortfarande PunBB :( man kan inte få allt ^^ vad är PunBB??? Annat slags forum, just nu kör vi på phpBB. En konvertering skulle kräva rätt mycket jobb. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 vad är PunBB??? Annat slags forum, just nu kör vi på phpBB. En konvertering skulle kräva rätt mycket jobb. ok Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Riktigt snyggt. :) Bra jobbat! ^.~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 säger allt lr? B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 säger allt lr? B) jupp (haiii Gai-sensei) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 mycket snyggt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 KOmmer ta lite tid att vänja sig att leta efter blå ikoner istället för gröna som dom var innan när det fanns nya inlägg i tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Jag gillade nog det gamla bättre, men så kände jag när ni bytte gången innan det också så det går över antar jag ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Personligen har jag lite delade åsikter, en del var förbättring medan andra är rent bedrövliga (De som forehead har bild på i första posten hör till de rent bedrövliga) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Personligen har jag lite delade åsikter, en del var förbättring medan andra är rent bedrövliga (De som forehead har bild på i första posten hör till de rent bedrövliga) Okej? På vilket sätt är de "bedrövliga"..? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Ser oerhört överdådligt snyggt ut i Safari på min iBook, fast i FF på PCn ser det skumt ut o__O Typ.. hoptryckt XD Men, yay! forehead u rule <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Ser oerhört överdådligt snyggt ut i Safari på min iBook, fast i FF på PCn ser det skumt ut o__O Typ.. hoptryckt XD Men, yay! forehead u rule <3*glomp* xD Testa att uppdatera några gånger till ^^ kan vara html:en som muppat sig, så de gamla, mindre, måtten är kvar på vissa ställen. Vore dock rätt konstigt, då jag tror det är genereras direkt ifrån databasen : men annars har jag ingen aning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Höhö nu känner jag mig korkad... Inte alls tänkt på att uppdatera... ;__; Jag sov bara en halvtimme inatt, okej?! >__> Nu ser det lika snyggt ut som på iBooken <3 ...eller, nej, inget ser så snyggt ut som det gör på en iBook, men, ja... :D ^___^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Okej? På vilket sätt är de "bedrövliga"..? De är för stora. Speciellt de som används i forumindexet, men även de flesta andra kunde gott varit mindre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Okej? På vilket sätt är de "bedrövliga"..? De är för stora. Speciellt de som används i forumindexet, men även de flesta andra kunde gott varit mindre. Jag har svårt att se varför indexmapparna skulle vara för stora, faktiskt. Trådikonerna kan jag möjligtvis hålla med om, men jag förstår inte riktigt hur det skulle kunna göra dem "bedrövliga". Ökningen i mått är marginell från förrut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Jag har svårt att se varför indexmapparna skulle vara för stora, faktiskt. Trådikonerna kan jag möjligtvis hålla med om, men jag förstår inte riktigt hur det skulle kunna göra dem "bedrövliga". Ökningen i mått är marginell från förrut. Ja, och ansåg att de var på gränsen redan innan, men nu har jag ingen gammal kopia att jämföra med så skillnaden är kanske inte så stor. Nåja, tack och lov kan ju firefox åtgärda sånna här problem med rätt extensions =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg