Kuroneko Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Hurra!! Om dem gör en comeback så kommer jag köpa allt dem släpper, skit samma om jag blir pank!! Dem är bara så grymma, nån som delar min åsikt. Om ni vill läsa artikeln jag läste gå in på aftonbladet. se och klicka er in på nöje. Hurray!!! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Comaback..? Eller ja, i för sig, så dötrista som de har varit passar det väl in ändå. Att de slutade brydde jag mig inte mycket om, och jag tror jag bryr mig ännu mindre ifall de vaknar upp igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Eller ja, i för sig, så dötrista som de har varit passar det väl in ändå. Att de slutade brydde jag mig inte mycket om, och jag tror jag bryr mig ännu mindre ifall de vaknar upp igen. Sen så är Per Gessle ett nedrans as till egodiva Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erika Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Hurra!!Dem är bara så grymma, nån som delar min åsikt. Jag gör, har varit Roxette-fan i 14 år. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Hör inte det här till musik? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Hör inte det här till musik? XD jag undrar det jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Haha, rejäl Roxette-bashing här. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet december 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 vad tråkiga ni är?? Ni är antagligen bara avundsjuka?? :D Nä, men dem är grymma!! Och Per Gessle är absolut inte ett as till egodiva, absolut INTE! >:( Det dem gör är riktig musik inte nån jäkla rap, r&b och sån skit eller rock där med skricker och dönar istället för att sjunga!! Roxette, Gessle, en del marie låtar och Nanne är 3 riktiga artister som gör riktig musik. + att Gessle är inget ego utan en musikGUD!!" :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 rock där med skricker och dönar istället för att sjunga!! Alla tror ju typ de, förutom de som gett rocken(eller metal) en chans, nu vet jag inte om du har gjort det eller ej. Rock är faktist inte skrik, lyssna på Sonata Arctica, det är nån melodiös pompös metal. Jag tror nog att alla här vet att Roxette inte är rap eller R'n'B :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 hårdrock och vanlig rock har en jävligt stor skillnad =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 :I Usch... Per Gessle... Men... Alla tycker ju olika, det är ju roligt för dig att de kanske gör comeback iallafall. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 hårdrock och vanlig rock har en jävligt stor skillnad =) Mm, jag vet, men folk kallar ju Metal för rock så :roll: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Per Gessle begår hybris så det bara sjunger om det. Varför tror du Gyllene Tider splittrades? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Meh,lyssnar knappt på svenska artister efter som nästan alla är extremt dåliga.Roxette hör till den kategorin. : | Menmen.Roligt för dom som gillar Roxette ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet december 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2005 för dem som klagar på att jag skrev att dem skricker i rock så gör dem det, men det finns få rockband som är bra. t.ex; evenescene, rasmus, och sen några få låtar från några väldigt få rockartister. Sedan har jag en glad nyhet!! GESSLE KOMMER FÖR ATT SIGNERA SIN NYA SKIVA!! Jippi!! Så jag kommer att få träffa honom till helgen och få hans autograf!! Jippi!! ÄNTLIGEN får jag se honom i real life!! JIPPI!!!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet december 13, 2005 Anmäl Share Skrivet december 13, 2005 Vanu? Roxette är ju ett kraftfullt inslag i rockens 90-talshistoria världen över. Lyssna på Look Sharp! och sedan på Joyride och bli medvetna om hur perfekt med sin tid dom hela tid. Jag skulle säga Gessle har gjort minst lika mycket för 90-talets musik som Blondie för 80-talet. Sen huruvida Gessle är en ödmjuk miljardär eller tvärtom lite väl medveten om sin position är en annan sak. Det förändrar fortfarande inte vad han har gjort musikaliskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 14, 2005 Anmäl Share Skrivet december 14, 2005 Så jag kommer att få träffa honom till helgen och få hans autograf!! Jippi!! ÄNTLIGEN får jag se honom i real life!! JIPPI!!!! :D Har aldrig förstått meningen med en liten krumilur på en papperslapp (eller valfritt objekt). Det enda jag kan förstå är att man kan sälja det för storkosingen till någon galning på e-bay/tradera om 20 år eller något. Däremot kan jag förstå om man får chansen att möta sin idol, det är ju en annan femma..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet december 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 15, 2005 jag håller med dig!! Jag går ju dit mest för att få träffa honom eftersom han är min största idol!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg