Skatan Milla Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Här är en bild som jag gjort lite inatt och under dagen. Jag gillar den. Och det gör du med! :); Jag kommer att göra en färglagd version av den i photoshop som jag SKA vara klar med innan veckan är slut. Clickety click it! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Snyggt snyggt, du behöver börja öva mer på huvudform och hårlinje nu. :D Ena handen som höll i vapnet var lite stel. Väntar med glädje på CG-versionen. Glöm inte lite mera kontraster den här gången. ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 InAction: Ack du pekade ut dom två sakerna som jag verkligen vet att jag måste öva på, det måste betyda att det är illa ^^; Att handen som håller i vapnet är stel är jag mycket medveten om, men jag vet faktiskt inte hur man ska rita en knuten hand som håller i något. Du kan lita på att den nya CG'n blir kontrast-rikare, nu skall jag färglägga den i en större storlek så det blir lättare att skugga :) Tack för kommentaren! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 snyggaste hitills S. milla, Keep upp the good work ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Next step: Yuri! XD Okej, denna bilden var mycket bra. Din bästa hittils som någon sade. Handen som håller i häcksaxen. Man kan inte sträcka fingrarna så långt runt ett runt objekt. Det får skaftet att se platt ut även. Pröva själv att hålla i ett så tjockt skaft så ser du ungefär hur långt dina fingrar räcker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 5295: Tackar tackar, det ska jag göra :) Mustela: Det där med häcksaxen, jag vet att jag skulle haft en referens för att göra det rätt men jag kunde inte hitta ett objekt likt nog för att det skulle ge något. Och nej, jag orkade inte gå ut i våran utebod och hämta en häcksax ^^; Yuri, en dag.... en dag.... ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 dom ser livlösa ut och ögen ser tråkiga ur , häxsax somvapen kanske inte passar(om hon inte e trädgårdsmästare då) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 8, 2005 Anmäl Share Skrivet december 8, 2005 Snyggt , coola kläder.. men tycker pattarna e lite små :P det kanske e värkliga men gillar större ^^, o sän ¨årfästet ser litå konstigt ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg