Sandera Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Jaaa,jag tecknar faktiskt fortfarande. har bara varit för lat för att ladda upp något.: | Men!Nu!Bilder! Varning för dåligt målat blod på sista bilden. : ) Gudarnas Kamp - WIP En mörkare version av en bild ni kan hitta om ni klickar in på mitt dA galleri. WIP bild åt en kompis och hennes bok. Mänsklighetens Ängel En bild åt en annan kompis.'Törnkronan' representerar den Jesus bar,vingarna har klor för att representera mänsklighetens dåliga sidor,och alla kors är där för att de är kul att måla. : ) Gloria in excelsis Deo Första sidan till en serie jag skapade för jättelänge sen,och har endast gjort tre sidor till.jag kommer antagligen aldrig fortsätta med den. : | Min egna karaktärer Ophelia, och stället hon....blir genomborrad i är 'Änglarnas Fängelse',designad så att änglar som har begått synder ska känna samma smärta som Jesus gjorde när han hängde på korset. Ja,jag är medveten om alla anatomiska fel,och allt bilden är sned... Det är kul att måla bilder med religiösa...grunder. : D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Ser bra ut. Den enda kritiken jag kan ge är att bilderna är rätt så livlösa. Ta inte illa upp, men de är tråkiga. ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet november 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Jag vet,jag har lite problem med att måla personer som 'lever',så att säga.^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 jag tycker värkligen detta var fint :D gilar denna stilen lite mer värkligare än manga ungefär som mangan blade =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 man tackar.: ) Blade är så fantastiskt vackert tecknat,så jag blir riktigt rörd av din kommentar...; D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg