Xenomorpz Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Nån som vet ifall hela Last Exile finns på DVD lr ere bara dom 4 första som jag hittat på Amazon ? sitter på rippen som för övrigt är en dvd rip till synes men men... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Hitils har det bara kommit ut till ep. 13 har jag för mig, och att resten kommer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Du klarar dig väl bra med Rippen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenomorpz Skrivet maj 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Du klarar dig väl bra med Rippen :D En del filmer är värda att köpa tycker jag.Även fast jag kanske inte köper allt å allting som kommer i min väg,det har jag inte råd med. Sen vill jag slippa fansubbningen oxså Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 + att det bättre ljud och bild på en riktig DVD, det är trevligare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 håller faktiskt på att överföra dom till Vcd, och det blir riktigt okej kvalité på stor-tvn:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenomorpz Skrivet maj 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 + att det bättre ljud och bild på en riktig DVD, det är trevligare! Tänkte komma till det :) Hela Exile kommer att gå på 2000:- och det är inte fyskam för 13 timmars film det är ju ingen Disney "Alladin I II III IV - XXCMC" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 håller faktiskt på att överföra dom till Vcd, och det blir riktigt okej kvalité på stor-tvn:) Oj där slösar du massor av tid tycker jag, lättare och köra via Video-out på grafik kortet. Ati, Nvidia m.m har haft det i åratal, Video utgång altså (VHS, S-VHS). Sen är det ju bara att koppla via scart konverter-dosa och köra in i scart utgången på din tv eller tex dvdspelare som kopplar vidare. Du behöver inte konvertera eller någonting. Bara att spela direkt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 lättare och köra via Video-out på grafik kortet. Ati, Nvidia m.m har haft det i åratal Men vi har haft vårt grafikkort i århundranden så det blir lite problem på den punkten:) Om vi hade den funktionen så skulle nog min allsmäktiga broder redan upplyst mig om det :) Vilket han inte har :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Okej du kan ju kolla bak på grafikkortet vilka ingångar du har förutom monitor ingången. Om du inte har någon mer så går det inte göra något åt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenomorpz Skrivet maj 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Men om kortet är så uråldrat kan man få ett Geforce 4 Ti4200 under tusenlappen lätt lr så köper man ett nyare. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg