Dobrow Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Hej jag letar efter det som rubriken säger ! Och undrar om det finns ? Men tackar på förhand // Dobrow!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Det finns en del, men det mesta jag hört har varit remixer på västerländska jullåtar - typ Stilla Natt på japanska, Jingle Bells etc. Julen är ju inte en inhemsk högtid så det borde inte produceras så mycket musik för den. Jag vet att i ett Ranma julspecial avsnitt sjunger de nåt (minns inte vad), och till Sailor Moon släpptes en hel julskiva. Den är lite småkul, de pratar en del också- Finns också ett fruktansvärt roligt klipp där Gackt och Ayumi Hamasaki sjunger Silent Night - och Gackt suger riktigt ordentligt. Kan inte engelska, kan inte melodin heller verkar det som ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dobrow Skrivet november 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 låter kul ska ta en liten närmre titt på det där ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet december 14, 2005 Anmäl Share Skrivet december 14, 2005 Finns julskiva/or med Tenchi Muyou!-casten. ^^ Bland annat Stilla Natt med sång av Washu om jag inte missminner mig, Bjällerklang med allihopa (asrolig ^^) och Jag Såg Mamma Kyssa Ttomten med Sasami. Blir helt klart Tenchi-versionen av Bjälleklang i jul. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosen Skrivet december 16, 2005 Anmäl Share Skrivet december 16, 2005 till Sailor Moon släpptes en hel julskiva. Den är lite småkul, de pratar en del också- Två skivor, faktiskt, fast innehållet i dem överlappar lite. Aya Hisakawas version av Jingle Bells är iaf en riktig julpärla. . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Faikku Skrivet november 26, 2006 Anmäl Share Skrivet november 26, 2006 Hej jag letar efter det som rubriken säger ! Och undrar om det finns ? Men tackar på förhand // Dobrow!! Vidoll har en jullåt 8DDD Hitorikiri no Chrixxmas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg