Dread Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 ok var anmäler man sej?? (ska mekka lite med bilden innan men vill bara veta :P:P) tror inte man anmäler sig... uppfattade som om att andra medlemmar nominerar några st medlemmar med snygg avatar? men sen kan jag ha missuppfattat hela rubbet... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 ok var anmäler man sej?? (ska mekka lite med bilden innan men vill bara veta :P:P) tror inte man anmäler sig... uppfattade som om att andra medlemmar nominerar några st medlemmar med snygg avatar? men sen kan jag ha missuppfattat hela rubbet... :S såg en anmälningstråd förr men den e låst nu tror ja ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Nomineringen inför omröstningen börjar den andra advent (nu på söndag alltså). Då öppnas tråden upp igen. Nomineringen finns för att det finns en gräns på hur många alternativ man kan ha med i en poll på forumet. Jag kommer lista alla som har julavatarer i tråden, så ingen behöver anmäla sig. Ifall jag missar någon får ni säga till dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Nomineringen inför omröstningen börjar den andra advent (nu på söndag alltså). Då öppnas tråden upp igen. Nomineringen finns för att det finns en gräns på hur många alternativ man kan ha med i en poll på forumet. Jag kommer lista alla som har julavatarer i tråden, så ingen behöver anmäla sig. Ifall jag missar någon får ni säga till dock. ok Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Nomineringen inför omröstningen börjar den andra advent (nu på söndag alltså). Då öppnas tråden upp igen. Nomineringen finns för att det finns en gräns på hur många alternativ man kan ha med i en poll på forumet. Jag kommer lista alla som har julavatarer i tråden, så ingen behöver anmäla sig. Ifall jag missar någon får ni säga till dock. Men ehm, borde man inte kunna se redan då vem som vinner isåfall? Den som får flest nomineringar är ju högst troligen den som också får flest röster i omröstningen sen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Men ehm, borde man inte kunna se redan då vem som vinner isåfall? Den som får flest nomineringar är ju högst troligen den som också får flest röster i omröstningen sen? Då det finns så otroligt många med i tävlingen blir det en stor spridning på rösterna vid nomineringen, vilket bidrar till att den som får mest kanske har tre röster medan tvåan har två. Väldigt få röster på varje bidrag kan ge ett ganska felaktigt utslag - det är väldigt lite som skiljer. Därför är det bättre att ta ut de som verkar ha någon chans, och sen låta alla röstningar begränsas till dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Men ehm, borde man inte kunna se redan då vem som vinner isåfall? Den som får flest nomineringar är ju högst troligen den som också får flest röster i omröstningen sen? Då det finns så otroligt många med i tävlingen blir det en stor spridning på rösterna vid nomineringen, vilket bidrar till att den som får mest kanske har tre röster medan tvåan har två. Väldigt få röster på varje bidrag kan ge ett ganska felaktigt utslag - det är väldigt lite som skiljer. Därför är det bättre att ta ut de som verkar ha någon chans, och sen låta alla röstningar begränsas till dem. Ah, jo det stämmer förstås. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Vet inte om jag hinner med att göra en ordentlig julavatar, så jag använder denna på obestämd tid XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Mwaha, jag är lat och återanvänder min gamla julavatar... karolina, din avatar var verkligen mumsig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karolina- Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 skutty: hehe thx xD gjorde den som sagt i skolan :D:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Men ehm, borde man inte kunna se redan då vem som vinner isåfall? Den som får flest nomineringar är ju högst troligen den som också får flest röster i omröstningen sen?Jag tänkte som så att alla nominerade deltar i den stora omröstningen. Vi får hoppas på att inte allt för många blir nominerade. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Nu finns förhoppningsvis alla Julavatarer listade i nomineringstråden. Gå in och nominera Er favorit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 2, 2007 Anmäl Share Skrivet december 2, 2007 Väldigt spännande! När blir detta för 2007? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 2, 2007 Anmäl Share Skrivet december 2, 2007 Detta kan bli spännande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 2, 2007 Anmäl Share Skrivet december 2, 2007 Så otroligt extremt spännande! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 2, 2007 Anmäl Share Skrivet december 2, 2007 Ja. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 2, 2007 Anmäl Share Skrivet december 2, 2007 Ryser av spänning. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 3, 2007 Anmäl Share Skrivet december 3, 2007 Ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg