Genma Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Jajamensan, det är dags att utse årets Julavatar! Precis som förra året kommer det först att hållas en nomineringsfas där forumiterna kan nominera sin favorit. Efter nomineringsfasen är avslutad skapas en omröstning som avslutas på självaste Julafton. Nomineringarna har öppnat! I Nomineringstråden finns en lista där Ni kan se vilka Julavatarer användarna har pysslat ihop med stor möda. Om just Du har en Julavatar, men inte finns med i listan, kontakta användaren forehead via ett privatmeddelande så läggs Du in i listan. - Nomineringen Vinnaren tilldelas titeln "Årets Julavatar 2005" på forumet, samt två paket pocky, direkt ifrån Twana.se! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Spännande :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Kan knappt bärga mig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twana.se Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Twana skulle nog kunna sponsra med något litet pris om folk är sugna på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Inte för att mina avatars jag gör är sådär jättespektakulära, men jag får väl göra mitt bästa ändå och se hur det går :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plast Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Härligt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Twana skulle nog kunna sponsra med något litet pris om folk är sugna på det. Fin idé! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Oj, det här låter roligt. Kanske ska göra ett bättre jobb med min avatar tills dess. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Åhå. Då måste jag försöka piffa till min så att den blir lite mera julig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Monster Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Vad är en avatar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 <-------- bilden till vänster under användar namnet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Wihoo! Skoj. Nu har jag en anledning att leka på datorn. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 I'm in. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 så där ja, nu har man uppdaterat sig :P får se ifall jag gör en till sen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Härligt initiativ, off to photshop! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Sådärja, fick ner den under 7kb med lite pillande. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 hadde samma problem först, sen pilla ja ner den^^ska förbättra den sen,kanske, vad tycker ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karolina- Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 wai att rita julavatar i paint på datorkunskapslektionen i skolan <3 xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plast Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 hadde samma problem först, sen pilla ja ner den^^ska förbättra den sen,kanske, vad tycker ni? Lite väl lågupplöst och paintvåldtagen, typ? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 använder inte paint, det är en snabbrversion ja gjorde igårnatt^^ska som sagt förbättra den när jag orkar,men har idetorka, förutom mössa och röda kläder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bishop_X Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Vet nån hur man pillar ner en bild till 7kb? har lite probs att göra det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Att spara den som .gif brukar räcka fint. Annars .jpeg med halvdann kvalitet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Spara till webben-alternativet i Photoshop Elements funkade bra för mig, liten filstorlek utan att kvaliten blir bleugh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Så, fit for fight >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 ok var anmäler man sej?? (ska mekka lite med bilden innan men vill bara veta :P:P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg