Mustela Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Jag röstar på Ikkari med sin fina luciakrans :) Psychocaptains avatar var ju också riktigt skön, precis som (nästan) alla andra satte han bara dit en tomteluva :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Röstar på TLN Rei FTW. :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 ikkari Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Karolina får min röst. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Rösten går till Rich Luva på KamiNeko är det smartaste jag sett i jul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Forehead, för modet att frångå den obligatoriska tomteluvan och göra sin avatar till julkapp istället! [/b] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Japs får min lilla röst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Min röst går till SKUTTY!! =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Zaphod har min röst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Zaphod Figurens min + tomteskägg = win Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 PsychoCaptain får min. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 Rich går min röst till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjhi Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Hmm.. Ledsen Kakan och docster, men PsychoCaptain får min röst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MacCoy Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 skuttywan ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet december 8, 2005 Anmäl Share Skrivet december 8, 2005 Hanpusu-kun äger med sin Keitaro tomte XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 PsychoCaptain lungt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 Genma får min röst! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet december 13, 2005 Anmäl Share Skrivet december 13, 2005 PsychoCaptain - ett självklart val Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farore Skrivet december 14, 2005 Anmäl Share Skrivet december 14, 2005 PsychoCaptain Stormdiggar den bilden! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 14, 2005 Nu stänger nomineringarna. Var god vänta medan en omröstning skapas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg