Genma Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 I december 2004 fanns det en omröstning på forumet som gick ut på att utse den allra bästa Julavataren. Nu är det dags att göra om detta! Vinnaren kommer belönas med den prestigefyllda titeln "Årets Julavatar 2005", samt två paket Pocky, direkt ifrån Twana.se. Detta är nomineringsfasen. Nominera den Julavatar som Du tycker skall gå vidare till den stora omröstningen! På Lucia, den 13:e december, stängs nomineringen och en omröstning skapas. Omröstningen håller på tills Julafton då årets vinnare koras! Denna tråd är endast till för nomineringar. Övriga inlägg kommer tas bort. Nomineringarna har börjat! Nominera Er favoritavatar genom att skriva namnet till användaren den hör till här nedanför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Nu är det dags för nomineringar. Här kommer en lista för att lättare få översikt. Ifall du inte finns med så skicka mig ett PM ^^ * La till två bortglömda (PsychoCaptain och Boda) * Bilderna sorteras nu efter antalet röster * La till en till bortglömd (Herid Fel) PsychoCaptain SkuttyWan forehead Rich ikkari TLN Paddan Zaphod zaffe docster Plast Genma karolina- Herid Fel Boda Yugge Kakan Sandera tomado Hanpusu-kun Krikke-chan Japs GinGirl Mogger dziwny 5295 Bankoiia Vicious Dread Helob Twana.se Degskalle Mustela Hellsinger Noir_reborn Doddis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Så, jag röstar på ikkari för att gå vidare till pollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karolina- Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 wai, jag röstar på kära forehead ^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 min röst går till Docster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Forehead får min röst ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Paddan får min röst. :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Zaffe får min röst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Röstar på Rich :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 SkuttyWan får min^^ den är enormt söt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Jag röstar på TLN, Rei <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Lägger min röst på SkuttyWan. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 min går till paddan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 min röst går på SkuttyWan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lendai Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Jag röstar på forehead, söt rosett ^^ ./ Immortelle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Hugs for all som har röstat på mig <3 Jag röstar på.. Uh.. så svårt.. >_< Men.. hmm.. tänkte rösta på forehead men han har ju redan så många röster, så lägger min på PsychoCaptain, för hans ser så.. charmig ut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Jag lägger min röst på docster. Även Griffith känner julefriden! (Puh, här märker man att det inte ens vore lönt att försöka fixa en julavatar, skulle ändå inte ha en chans mot bidragen här!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 PsychoCaptain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twana.se Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Plast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Jag lägger mion på Genma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Min går till PsychoCaptain. En tomte med 2 tomteluvor, genialt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 PsychoCaptain får min röst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 jag röstar på PsychoCaptain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Många fina julavatarer i år, svårt att välja. Tänkte först rösta på en som inte har en tomteluva, men PsychoCaptains har ju två luvor. Ja, det får bli PsychoCaptain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 SkuttyWan ftw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg