Skatan Milla Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Här är en bild jag inte är helt nöjd med, den blev inte som jag hade tänkt mig den. Men jag lägger upp den ändå för att se vad ni tycker. Siria Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Hon har en väldigt stel pose tycker jag. Också är det hennes vänstra knä felvänt. Det ser ut som det är avbildat bakifrån medans resten av bilden är framifrån. Annars tycker jag mig inte se så många fel med bilden. Bra jobbat (förutom med de felen då :P ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Nice! Men hon har ingen rörelse i håret! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Vänsterbenet ser ut att vara vänd i en något extrem vinkel, men förutom det är det en toppenbild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Tycker posen är lite stel men annars är bilden jättesnygg.. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Mustela: Jag kunde också se att det var något mystiskt med det benet, men jag kunde inte sätta fingret på vad. Nu när alla har påpekat det så fattar jag inte hur jag kunde missa det till att börja med :sleep: zaffe: Jag antar att du menar i luggen då, och japp ännu en tabbe från mig där ^^; annars, tack för kommentarerna du är verkligen skoj när man får kritik =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Jag har alltid beundrat dina bilder S-M, men min reaktion när jag såg den här bilden var: WTF! Varför tar hon sig i skrevet?? ------> *kollar noga för att se att jag såg rätt*, "Hupps, hon höll ju i sitt vapen xD" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Jag har alltid beundrat dina bilder S-M, men min reaktion när jag såg den här bilden var: WTF! Varför tar hon sig i skrevet?? ------> *kollar noga för att se att jag såg rätt*, "Hupps, hon höll ju i sitt vapen xD" Oj, nu blir man ju lite generad, man tackar :) Min kompis trodde också att han tog sig för skrevet vid en första anblick, men som tur var så är det en stor häcksax där ^^; (i hennes hand alltså) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Min kompis trodde också att han tog sig för skrevet vid en första anblick, men som tur var så är det en stor häcksax där ^^;(i hennes hand alltså) Bra att du förtydligade för att unvika ett nytt missförstånd ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg