Genma Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Mitt förslag är prick 20:00 enligt följande sida: http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=239 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 TYvärr kommer jag inte kunna närvara ikväll. Hockey ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Jag kan inte komma in ikväll jag heller, ty jag ska bort till vänner och de har inte W-LAN. ^_^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet januari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2006 Hanpusu-kun: Vad behöver man göra för att få en sån där stjärna vid namnet? Någon särskild win/lose status man behöver uppnå? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2006 Bankoiia: nej. läs nedanstående för sjärnstatus: Unlockable How to Unlock Have three stars next to your name on wifi. ---Get a three star rating on all prixs. Have two stars next to your name on wifi. ---Get a two star rating on all prixs. Starred nickname. ---Beat all cups in all modes with 1-star rating or better Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Ok, seriöst nu gossar, vi måste verkligen fixa ihop nåt.. jag har haft lite rubbad dygsrytm dom senaste dagarna.. i skrivandes stund så är klockan 01.52, och den tiden en lördag-kväll kan väl anses normalt.. iaf så är jag grymt på imorgon, säg.. 20.00? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 8, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Hampus är med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Samma här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet januari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Jag var på.. men min svägerska tyckte det var en bra idé att föda igår.. så jag blev barnvakt.. sorry att jag inte hann.. jag har blivit farbror igen, det blev en liten kicka som ska heta Celine.. menmen, hursomhelst.. jag är på om nån dag, måste vara barnvakt ett tag till.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Har haft spelet i snart en månad.. Det är grymt bra. Har inte kört multiplayer eller på wi-fi än m,en jag längtar som f-n :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Körde multiplayer i skolan för första gången.... Fem spelare. Två ord... Helt oslagbart! Battle är som allra roligast när alla frenetiskt börjar blåsa i mikrofonen för att blåsa upp sina ballonger. Hektiskt och under sjuka läten som jag inte trodde att en människas stämband skulle kunna producera. Knäppt kul. Vegeta: Se till att posta din friend code här när du har tillgång till WFC! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Körde multiplayer i skolan för första gången.... Fem spelare. Två ord... Helt oslagbart! Battle är som allra roligast när alla frenetiskt börjar blåsa i mikrofonen för att blåsa upp sina ballonger. Hektiskt och under sjuka läten som jag inte trodde att en människas stämband skulle kunna producera. Knäppt kul. Haha, kört det mot min bror. Fyfan va kul det var ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 HAr fått mitt Animal Crossing: Wild World nu! Intryck? SUGOI!!!! skaffa det när det komemr till sverige eller senare ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pyoro Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Här kommer min FC Pyoro - 360839-288761 Har lagt till er i första inlägget :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Well... det är andra gången som min dongle dör så jag har varken kunnat lira MKDS eller AC:WW. Lets hope it works soon... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet mars 17, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2006 jag spelar det! det är asbra! jag har också ett forum och en sida! (forumet hittar ni på sidan! ^^) www.mariokartds.webb.se ^^:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg