Japs Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 Detta är en tråd som dök upp i vårat skolforum. Drog inlägget bara rakt av. Inte helt lyckad premiär."Krasch från start för 360 Fel på ett flertal konsoler För två dagar tog spelvärlden det första steget in i den nya generationen, men det gick inte helt felfritt. Ett flertal exemplar av Microsofts Xbox 360 hänger sig och kraschar vid start, uppkoppling mot Live! och t om mitt i spelen. Det gäller inte bara enstaka titlar, utan samtliga spel har varit med om dessa problem." Källa: idg.se Så rätt!! >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 Microsoft in a nutshell. http://www.smashmyxbox.com/ <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 http://www.smashmyxbox.com/ <3 Underbar sida. Konsolkraskalas FTW! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 Det här är anledningen till att jag inte vill köpa de första konsolerna som släpps. Är ju inte helt ovanligt att de inte funkar till 100%. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 Vill bara säga att majoriteten av Walmarts affärexemplar (bås) har kraschat p.g.a. överhettning. (mestadels p.g.a. dålig luftcirkulering i båsen) Det betyder ju inte att de som köper konsolerna ska få överhettade tv-spel som även inte fungerar i andra fall. För att vara ärlig så gör jag glädjeskutt och glädjetjut just nu. Microsoft har gjort tabben att skynda sig ut tidigt, för att försöka få försprång, vilket verkar bli mer som ett knivhugg i ryggen för dem. Jag ville inte att en organisation likt EA-games skulle ge sig in på spelmarknaden i första taget. Låt företaget gå en ondare död än Sega höll på att göra med Dreamcast'en. (Dock så var det synd för Sega's del) XD Det är ju nästan så man tar dem seriöst när de demonstrerar mer hur man pluggar in sin IPOD och visar kort för farmor än hur man spelar på den. Sist men inte minst, folk gnäller redan på hur vissa delar av grafiken på konsolen är hemsk. Bl.a. Call of Duty 2 och Kameo verkar ha dålig texturfiltrering. Jag kommer att basha på Microsoft så länge jag lever och jag skäms inte för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg