zaffe Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Någon som har köpt detta spel? och om, har ni också märkt några problem med multiplayer funktionen? jag har nämligen problem med att connecta till servrar! har inte lyckats en enda gång, och jag börjar få damp efter att ha lagt ut PENGAR på det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 Fungerar det för dig att spela över nätet på andra spel då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 ja, men jag har kirrat det nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 Du glömde patcha alltså? >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 spelet är verkligen tråkigt. Innehåller inte mer än idefattigt våld. Har bara spelat demot, men detta spel är inte ens värt att ladda ner! KÖP... INTE! (annars kommer stroggerna och invaderar din dator.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Innehåller inte mer än idefattigt våld.Det är Quake. Spelar du ett Quake-spel men förväntar dig något annat än Quake? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Måste säga att spelet var fattigt till man blir stroggified, får kuta runt med en mecha, och flyga runt i andra roliga farkoster :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 spelet är verkligen tråkigt. Innehåller inte mer än idefattigt våld. Har bara spelat demot, men detta spel är inte ens värt att ladda ner! KÖP... INTE! (annars kommer stroggerna och invaderar din dator.) Det är ju trevligt att en del totalbedömer efter att ha spelat demot. Spelet är köpvärt. Om du nu inte står ut med idéfattigt våld, då kan du nog bojkotta större delen av FPS-genren....... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Quake 4 var skit roligt! Fast jag är ju quake tokig sedan quake 1 så.... :P Om du inte kan conneta till servrar har du glömt att patcha eller så har du inte rätt mod, för att inte glömma de nya mapsen.... Nu gäller det bara att bli en bättre quake 4 lirare och skapen en bra cfg. Någon mer än jag som inte tycker om att man bara kan ha en bind per knapp? Hur ska man nu kunna ha olika sens och fov för olika vapen? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 oh.. jag har inte spelat det.. men jag såg det på dh (dreamhack) och det verkar kul. får se om jag orkar ta tagi demot eller inte.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Någon mer än jag som inte tycker om att man bara kan ha en bind per knapp?Hur ska man nu kunna ha olika sens och fov för olika vapen? :S En rejäl gaymer är bra på att spela i alla lägen och konfigurationer. ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 spelet är verkligen tråkigt. Innehåller inte mer än idefattigt våld. Har bara spelat demot, men detta spel är inte ens värt att ladda ner! KÖP... INTE! (annars kommer stroggerna och invaderar din dator.) Det är ju trevligt att en del totalbedömer efter att ha spelat demot. Spelet är köpvärt. Om du nu inte står ut med idéfattigt våld, då kan du nog bojkotta större delen av FPS-genren....... jag säger bara min mening, och jag bedömmer bara det som jag spelat på demot. Mitt råd efter min spelupplevelse från demot är att inte köpa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 7, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2006 Klarade spelet idag, schysst sista boss. Håller med om att det inte var så nyskapande men det var skoj! Gillade banan när man fick gå omkring fritt på rymdskeppet, påminner mycket om första delen av Half-Life. Dock så var det lite tråkigt att fordonen var så "basic", den var ingen direkt känsla i dem. Sen så tyckte jag att de hade lånat lite väl mycket material från alienfilmerna ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 7, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2006 Äsch, vad gör det. Jag tyckte det var action och röj, det räcker för mig. :D Älskar biten när man blir 'konverterad', de fick verkligen in känslan, eller ska man säga smärtan? ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 8, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2006 Äsch, vad gör det. Jag tyckte det var action och röj, det räcker för mig. :D Älskar biten när man blir 'konverterad', de fick verkligen in känslan, eller ska man säga smärtan? ;P Håller med! Älskar ingame-sekvenser så att säga, trodde du inte gillade spel med kass story? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 8, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2006 Um, kolla vad jag skrivit tidigare i tråden? "Spelet är köpvärt." ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 8, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2006 Um, kolla vad jag skrivit tidigare i tråden? "Spelet är köpvärt." ;) I vilket fall som helst så håller jag med dig, ett köpvärt spel för de som vill ha action ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet maj 10, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 Riktigt nice spel. Doom 3 kan slänga sig i väggen. Här har vi riktig pure action. B) SpoilerGillar speciellt då sekvensen då ens skepp kommer för att plocka upp en. Så massivt! Eller också när man blir stroggified som många andra gillar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg