Exile Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Inskaffade nu för några dagar sen de 4 första böckerna av denna fina serie, och undrar bara om man vågar kolla på anime serien utan att förstöra överraskningarna i böckerna? :P (dum fråga kanske.. ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 tycker att du borde se animen ochså, den e rätt så kul faktist :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet maj 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 hmm okej, kan ge den ett försök:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Det behöver inte förstöra. Såg naruto innan jag började köpa mangan. Den är lika underbar endå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 kanske du skulle valt ett bättre namn för den här tråden ;) http://www.anime.se/forum/viewtopic.php ... 42dde84721 finns ju fortfarande på samma sida till och med... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Eller varför inte lägga den i "Manga" forumet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet maj 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Ja jo ämnet kunde ju ändras lite.. Men nja, den här handlar ju om att vilja se animen så man borde ju skriva in till anime-furmet för där är ju dom som har sett den :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Oj! Väldigt ouppmärksammat av mig. Gomen T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet maj 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 asch, ingen är perfekt.. förutom jag då :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Tycker det är en av dom roligaste animeserierna som finns just nu Så rolig är han... Luffy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pudrad^fjolla Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 >:D One Piece är fan en av dom bästa anime serierna jag har sett på länge. Den har tamefan allt!!!! Den som inte har sett den ännu borde ta sig tid att titta på den så snart som möjligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Finns redan en tråf om One Piece + att jag håller med om att lägga om tråden in på manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Du MÅSTE se One piece animen! Den är skit bra! Rolig som fan! jag och min bror följer den som blinda, man kan fan inte släppa den. Det är så järla sköna karaktärer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Full-Metal-Maniac Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Hmm.. har bara läst till 5:an.. men jag har ingen aning om hur den e som Anime.. Den Blir nog asbra :D:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 One piece Animen är ett måste den är störtskön, är på avsnitt 30 nu och tycker att den är hur cool som helst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Jag älskar animen, den är verkligen supergrym! Kolla in den du. : ) One piece Animen är ett måste den är störtskön, är på avsnitt 30 nu och tycker att den är hur cool som helst. Du kommer nog bara bli ännumer glatt överaskad senare i serien, jag tyckte att den växte från avsnitt 35-40 ngnstanns. Helt underbar är den iaf =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 Jo serien är grymt bra ;) :D men jag föredrar Mangan...faktiskt. men vad heter han nu då? Ruffy eller Luffy? (dosen´t matter...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 Jo serien är grymt bra ;) :D men jag föredrar Mangan...faktiskt. men vad heter han nu då? Ruffy eller Luffy? (dosen´t matter...) Se Zimeons inlägg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SLäggan Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 tycker värkligen du ska se animen! håller på att se den själv... har sett 70 avsnitt, den e AS bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet september 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 mjaee, har väl sett 4 avsnitt nu..^^ Tycker att animationerna och rösterna är rätt vidriga.. eller ja, iallafall rösterna.. Gillar slutsången. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 Ja, smaken är som baken ^^ Tycker att röstskådisarna gör ett bra jobb och animationerna är faktiskt riktigt bra. Så. Som sagt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Det är klart man ska se serien den är så grym!! Det är en av de bästa animer jag har sett tror jag. Fast som sagt man har olika smak. Jag måste säga att jag gillar rösterna så mycket! Jag är på avnistt 100 ungefär i animen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Det är klart man ska se serien den är så grym!!Det är en av de bästa animer jag har sett tror jag. Fast som sagt man har olika smak. Jag måste säga att jag gillar rösterna så mycket! Jag är på avnistt 100 ungefär i animen. 100 avsnitt de var inte lite, hur långt är du i serien enligt mangan då? lr är de längre än de nuvarande volymerna på svenska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet september 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 mja jag ska försöka se lite mer av serien:p tycker inte om början i mangan heller när jag kollar i dom idag :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Tror jag har sett 50 avsnitt, men jag vet inte om jag orkar kolla något mera om serien skall bli 250 episoder till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg