WaTRix Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 vilka här förutom jag gillar Trigun??! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag! Trigun är en av de bästa serierna som har gjorts :) gillar koncpetet med katten i varje avsnitt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Trigun är en skön serie. Lättsam, trevlig och filosofisk. Den bevisar att det finns band mellan tecknare och teckning som inte går att brya också... Imponerande arbete... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 En väldigt bra serie. En av mina favoriter. Helt underbar. :P. Det enda negativa med Trigun är det att animationen är så instabil. Ibland är den perfekt, ibland bra, och ibland är den så usel så man börjar grina. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Trigun är en mycket mycket bra serie... Skulle gärna vilja se mer av den... Det händer roliga saker i den hela tiden, det finns inget avsnitt som jag tyckte var dåligt då jag såg den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 En av dom riktigt första jag såg. Är det bara jag som ser likheter mellan Trigun och Rurouni Kenshin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Är det bara jag som ser likheter mellan Trigun och Rurouni Kenshin? Bara det där med att dom inte ska döda nån. Sen vet jag inte om det finns några andra likheter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Det var väl det jag tänkte på.. kändes konstigt eftersom jag såg Kenshin nästan direkt efter Trigun.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag såg bägge serierna sammtidigt. Kensin är längre men det är likheter. En person som jagar "Battousai" och en annan liknande karaktär som jagar "Vash the Stampede"... Och tillsammans löser de konflikter utan att bruka våld och bägge har ett blodigt förlutet... Det är likheter... Filosofiskt sett också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Mycket bra serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zruka-Chan Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag ÄLSKAR Trigun :D absolut en av mina favvoaniméer :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Platsar lätt på min top10 animelista :) Synnerligen humoristisk med en allvarlig underton. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 jo.. helt okej är den... finns bättre dock,, men smaken är som baken =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Trigun äger!! Jag menar, den e en klockren hybrid av SF och western(!) För att inte tala om hur grymma karaktärerna e...... B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Jo Trigun är en skitbra serie! Men påminner mycket om Gungrave. Eller egentligen är det Gungrave som påminner mycket om Trigun, med tanke på att Trigun är äldre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 jo serien var väldigt bra, fast det är inga dåliga ärr han har Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Jo Trigun är en skitbra serie! Men påminner mycket om Gungrave.Eller egentligen är det Gungrave som påminner mycket om Trigun, med tanke på att Trigun är äldre Sen får man inte glömma att det är Nightow Yasuhiro som har skapat båda serierna. 'Beyond the Grave' är en korsning mellan Vash/Nicolas & Arnold Schwarzenegger :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Tycker serien är tung :) Gillar den som fan. Som ngn sa så är animationerna lite ojämna, men förövrigt så är den great :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Grym anime, den första jag såg. Lite töntig ibland men fortfarande en av de bästa jag sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Jo Trigun är en skitbra serie! Men påminner mycket om Gungrave.Eller egentligen är det Gungrave som påminner mycket om Trigun, med tanke på att Trigun är äldre Sen får man inte glömma att det är Nightow Yasuhiro som har skapat båda serierna. 'Beyond the Grave' är en korsning mellan Vash/Nicolas & Arnold Schwarzenegger :D Jo jag vet. Det fanns många likheter i båda serierna också. T.ex. dom där fågelliknande hästarna (en av dom hette Stampede också :O ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Det är väl Gungrave som har samma personer som jobbade med trigun att göra. Låter lite rörigt men jag tror det är rätt. Skrev det någon annan stans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dilandau Skrivet april 29, 2004 Anmäl Share Skrivet april 29, 2004 Trigun är en av mina favoriter med, första avsnitten var jag grymt besviken på dock trodde det skulle bli så hela serien men sedan så började det smyga fram att Vash var mer än man anade och då var man fast. Gungrave är grym den med faktiskt tycker om känslan i den verkar centrera sig mer kring saker som vänskap och lojalitet än liv, pengar, makt osv. Berserk är juh också en favorit tycker han har enkel livsfilosofi ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet april 30, 2004 Anmäl Share Skrivet april 30, 2004 Jag gillar när han sjunger nån gång i avsnitt 17 eller 18, lätt grymmaste texten nånsin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 30, 2004 Anmäl Share Skrivet april 30, 2004 Jag gillar när han sjunger nån gång i avsnitt 17 eller 18, lätt grymmaste texten nånsin Love and peace? ;)I alla fall så är det frymt när han säger just "Love and Peace" ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 Den ligger helt klart på top:10-listan(enkelt). Men jag har inte sett klart den en, har bara en ep kvar (hihi). P.S Love And Peace >:D Love And Peace ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg