dinskugga Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 har börjat spana in serien Wings of Rean som ska sändas inom en snar framtid och det ser ganska bra ut må jag säga :) någon som vet nåt om denna serien ? :) finns en promo att se på hemsidan http://www.rean-wings.net Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 verkar intressant, på bilderna iaf :D kolla lite på bilderna på mecksen, påminner lite om nån sorts geting Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Verkar mycket intressant, ska bli spännande å se hur den e :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Akira's Diary writes that Wings Of Rean will be 6 episodes and offered online via pay-per-view. It's said that it will be available on a monthly basis starting at the end of the year. Hittade detta när jag sökte efter Wings of Rean, tråkigt att det bara blir 6 avsnitt T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet november 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 25, 2005 fan va B ..läste detta nu på morgonen med .. visst det är väl nice men ändå The important announcement was Ep 1 "Wings of Rean" will be availabe for free on Dec 10 9pm until Dec 11 9am (for total of 12 hours) through the internet. The official site will post more information on where you can access the stream. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet januari 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 har sett första avsnittet nu och den serien verka bli väldigt bra fast det bara är 6 avsnitt tyvärr :( kortfattat handlar det om 3 ungdomar som är typ terroister och försöker sabotera för USA (såkalrt) som har militär baser i japan sen en dag när dom flyr från polisen så kommer det upp gigantiska skepp från havet och typ krasha och dom 3 ungdomarna kommer ifrån varandra och en av huvudpersnerna hamnar på ett skepp och träffar en prinsessa som styr ett av skepenn och det visar sig att skeppen krigar mot varandra och har kommit från enannan dimension måste säga att jag älska designen på skeppen typ en väldig blandning mellan typ slagskepp från 1940 talet blandat med framtid och typ organiska grejer och levande "djur" som är motorerna serien blandar än sålänge bara action men som det såg ut kommer det nog tillkomma influenser av romance och Mecha och det gillas :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Kollade promon. Varken handlingen eller stilen tilltalade mig. Jag avstår. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2006 Såg första avsnittet alldeles nyss, jag gillar designen på dem olika stridsskeppen men jag tycker att det hoppades allt för mycket mellan olika händelser för att man skulle förstå något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2006 kanske därför jag somna, minns bara halva... :P får nog ta och se den igen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg