Volbla Skrivet juli 11, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2009 Du har missat något av det mest vesäntliga i hela serien. Well, yeah. Fullt möjligt. Kommer nog se den i sinom tid :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stealther Skrivet juli 11, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2009 Jag förstår exakt vad Volbla menar; tyckte också att transitionen mellan allvar och komedi är dåligt gjord. Reagerade också negativt på att medan de försökte döda varandra på en viss tid om dygnet så umgicks de en annan tid nästan som vänner. "Trosscenen" var helt opassande i seriens tempo. För att inte tala om att huvudpersonen är hur ointressant som helst. Trots allt jag nämnt så tyckte jag ändå om första halvan, även om det inte var något jättebra. Mycket bättre än andra halvan i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 14, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 På Comiket 76 visas en trailer för den kommande Fate/stay night-filmen som släpps i januari 2010. http://www.youtube.com/watch?v=XoQYEnqSMmc&fmt=18 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 14, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 Det blir värt att kolla upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 15, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2009 Hade varit roligare om de gjorde filmen på Heavens Feel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet september 18, 2009 Anmäl Share Skrivet september 18, 2009 Ledsen att dra upp en gammal tråd men jag såg nyss färdigt serien för första gången. Blev imponerad av den under gårdagen så det har nästan blivit ett maraton här... Väldigt bra gjort och jag blev gång på gång glad(?) över hur bra animerad den är och tillsammans med musiken och dramat så blir fightingscenerna så fulla av liv! ang. "Trossecene", Jag uppfattade det aldrig som att hon verkligen ville döda honom, det var mer ett test för att se vad han går för, hela jakten och speciellt det här vid trappan och då att hon blir generad visar ju att hon inte helt tar det på allvar... Sedan så har vi det Volbla snackar om att Shirou hoppar fram som en idiot, jo visst idiotiskt ja men hon hade ju ingen chans och det är hans karaktär... det är just dem där handlingarna som leder till det som händer i slutet... utan att avslöja för mycket. Så ge den en chans, jag blev väldigt positivt överaskad och är bara ledsen över att det bara är 24 avsnitt kort, även om det blev en bra sammanfattad story. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 21, 2009 Anmäl Share Skrivet september 21, 2009 Jajuste. Jag hade tänkt svara på det här. ang. "Trossecene", Jag uppfattade det aldrig som att hon verkligen ville döda honom, det var mer ett test för att se vad han går för, hela jakten och speciellt det här vid trappan och då att hon blir generad visar ju att hon inte helt tar det på allvar... Verkligen? Jag uppfattade det som att hon egentligen inte ville döda honom men kom fram till att hon måste det. Det är hennes plikt. Så är reglerna. Men trots allvaret i resonemanget så blir det bara en komediscen av det hela. Men det kanske bara är jag som minns fel. Var ett tag sen jag såg den. Och nog ska jag ge den en... tredje chans. När jag får tid och lust :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Filmen har premiär i morgon, vi rekapitulerar med den senaste trailern och den nya versionen av spelets och seriens intro disillusion. Intro (Backup) (Backup)Helt fantastiska. Garanterat köp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Filmen har premiär i morgon, vi rekapitulerar med den senaste trailern och den nya versionen av spelets och seriens intro disillusion. Intro (Backup) (Backup)Helt fantastiska. Garanterat köp. Veni Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Filmen har premiär i morgon, vi rekapitulerar med den senaste trailern och den nya versionen av spelets och seriens intro disillusion. Intro (Backup) (Backup)Helt fantastiska. Garanterat köp. Veni ^-- Detta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Filmen har premiär i morgon, vi rekapitulerar med den senaste trailern och den nya versionen av spelets och seriens intro disillusion. Intro (Backup) (Backup)Helt fantastiska. Garanterat köp. Veni ^-- Detta Varför har ignen berättat att det kommer en film på Unlimited Blade Works detta var ju den bästa nyheten sen färdigskivat bröd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Varför har ignen berättat att det kommer en film på Unlimited Blade Works detta var ju den bästa nyheten sen färdigskivat bröd... Jag trodde då alla hängde på <!-- w -->www.sankakucomplex.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 23, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2010 Garanterat köp. Jo men var? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet januari 23, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2010 Jag trodde då alla hängde på www.sankakucomplex.com Hänger o hänger jag har väl kikat in någon gång men jag skulle inte vilja påstå att jag hänger där direkt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 29, 2010 Anmäl Share Skrivet september 29, 2010 Om någon är sugen på begränsade utgåvor vill jag påminna om att filmen släpps på BD och DVD i morgon den 30:e. Trailer med text Trailer #2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet september 29, 2010 Anmäl Share Skrivet september 29, 2010 Om någon är sugen på begränsade utgåvor vill jag påminna om att filmen släpps i morgon den 30:e. Tackar för den infon! Har väntat ett bra tag ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg