K-chan Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Tänkte sätta upp en liten bild hit.. Vill gärna ha kritik på proportionerna.. ^__^ http://tinypic.com/fyphk1.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Snyggt! Men var är hennes tumme? Axlarna känns lite skumma på något vis... Snyggt gjorda fötter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Oj, va suddig den var :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 ser lite ut som en mus i ansiktet o huvet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farore Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Alltså, det är någonting med armen, men jag vet inte vad :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 Mycket snygg bild fast hennes arm ser konstig ut. Käns väldigt stelt och jag antar att hon ska vara avslappnad? Då tycker jag armen ska hänga ner mer, om du förstår vad jag menar. :S ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 sitter inte näsan lite långt ner? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet november 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 Armen ska inte vara avslappnad, det rä meningen att det ska se ut som om hon trycker förbandet (eller vad dte nu är X'3) mot sitt ben.. ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg