Petus Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 är det sushi eller bara kött? har aldrig ättit den men på bilder jag sett ser det ut som att det är fiskkött, någon som vet säkert vad det är för kött om det inte är sushi alltså? har även hört att det är japans nationalrätt men är det verkligen det? för man tror ju att det ska vara sushi eftersom det är mest populärt/omtalat (tror jag iallafall). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Inte bra på matlagning i allmänhet, men om jag skulle laga sukiyaki skulle jag använda mig av bland annat entrecôte, shiitake (torkad svamp), tofu och glasnudlar, samt en buljong på vatten och soya. Ja, och så kokt ris vid sidan om. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet december 8, 2005 Anmäl Share Skrivet december 8, 2005 Sushi är ju för katten rå fisk på riskuddar. Vad har det med stekt mat att göra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg