Farore Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Det är första gången jag jägger upp en bild, eller ens visar en bild för andra än mina vänner öga mot öga, så är lite nervös nu :) Jag har mest ängnat mig åt att rita av tidigare, men sen när jag sett alla fina bilder här på forumet blev jag sugen på att testa själv! Jag har inte fyllt i den eller så, kanske är lite suddig, eller så. Men måste bara skriva, Att om ni tycker att det är för mycket streck ir så, så är det för att det är så jag tecknar! ok, here goes nothing! http://photobucket.com/albums/c281/lync ... 01aec4.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Jättefin bild! De fel som jag kan se är att händerna ser lite konstiga ut. Sen så finns det väldigt många konstiga onaturliga väck i kläderna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farore Skrivet november 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 CyberSphere:Tack så mycket! Jo jag vet att händerna ser... konstiga ut? Men det är antagligen för att jag hatar att rita händer :S , men jag lovar att jag ska öva mera! Sen när det gäller vecken så är det lite samma sak som med händerna; jag har inte mycket erfarenhet av att rita "hela kroppar" jag ritar mest huvuden, så därför har jag inte heller ritat mycket veck! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Väldigt bra bild. Har inte tid att kritisera nu, välkommen med postandet på klotterplanket i alla fall. Förresten, det heter veck. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Jag tycker den var Jättefin! Enda felen jag kan hitta är händerna, plus att jag tycker att benen ser konstigt vridna ut. Alltid trevligt med nya tecknare som kommer till K-planket! KEEP UP THE GOOD WORK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg