CyberSphere Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Ska ner till Göteborg nu till helgen och undrar helt enkelt om det finns någon/några butiker man bör besöka? (spel, manga/anime, merchandise mm.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Sf-bok är väl något antar jag, har dock inte varit där själv, men n kompis har sagt att den är bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Sf-bok är väl något antar jag, har dock inte varit där själv, men n kompis har sagt att den är bra SF-bok finns här i sthlm också ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 sf känner man ju till. Men det kanske finns något annat? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makos Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Dolores vid Järntorget. Både manga och merchandise. Värd att besöka. http://paranormal.se/topic/dolores_serier.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Tja, om du letar efter nåt särskilt som är slut på SF i Stockholm kan det vara värt att kika in på Göteborgsfilialen Det finns också en butik som har riktigt fina kinesiska klänningar (och andra saker från Kina) ganska nära SF, den är kul att kika in i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Sf-bok är väl något antar jag, har dock inte varit där själv, men n kompis har sagt att den är bra SF-bok finns här i sthlm också ;) Skriver upp det. Bidrog mycket till diskussionen. Som Makos, Dolores har jag hört saker om, och även SF bokhandeln. Finns väl någon liten serieaffär med kanske någon liten tröja och någon liten manga också :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Om det inte är försent så tror jag att Akademibokhandeln har HTDM-böcker och en del manga(svensk bara, typ) Aldrig vart där, men man hör lite rykten.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 SF-bokhandel på kungsgatan det är den största i gbg iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 bara en liten rättelse, sf-bokhandeln ligger inte på kungsgatan i göteborg utan på östra larmgatan. Kanske bra att veta för att hitta den, men det är nära kungsgatan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg