F.d. medlem Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Här kommer lite nytt skräp från mig. Ni får ursäkta att jag ritar på så stora ytor. Bilderna är faktiskt förminskade, sitter med 1600x1200 i skärmupplösning. :P INTE chobits-fanart..... Det är en person på gaia vars avatar ser ut så här. Var tvungen att illustrera eller beskriva en karaktär som man uppfattat honom som från en uppgift på svenskan. Två bilder som jag gjorde till MSN.... Två bilder jag bara fånade fram. xD (Varav ena är en blandning mellan en kanin och en panda. ) http://img.photobucket.com/albums/v12/I ... /test2.png http://img.photobucket.com/albums/v12/I ... apanbi.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Super-coola bilder!!! Furi fura! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Nice :D vad haru för ritplatta / Program? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Ser ut som oC tycker jag. Tufft är det iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 <3 openCanvas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Tackar tackar. Första, tredje och fjärde bilden är gjorda i oC. Andra bilden är gjord i Painter IX. Sitter med skolans missformade tablet (wacom Digitizer II från 1996) som är en hybrid mellan ett A4 och en kvadrat. Har trackat om ytan för att få den proportionerlig dock. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 okej, en bra platta med andra ord ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg