Skatan Milla Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Nu i färg också, man har varit aktiv idag ^^; blyerts Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Jättefin! Din bästa hittilis utan tvekan, väldigt bra jobb med vingarna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 ojj jättefint ritat, särskillt vingarna :) (sitter här å är avundsjuk ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Avundsjuk som vanligt, nice work. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Man tackar, man tackar =) Just nu sitter jag och gör lineart till bilden, så ska försöka ha en färdig version av den senast imorgon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 SOm det har sagts tidigare, din bästa bild hittils. Speciellt desingen åp vingarna tycker jag om. Riktigt underbar. Men handen som hänger ner ser mer ut som en stump med utåtstående fingrar på än en hand. Lite mer "definition" på var handen börjar och armen slutar kan göra susen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 :D Nice!! =D klart bäst!... men det e något "knepigt" med vänstra handen :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Helt klart din bästa bild hitills, bara ÄLSKAR vingarna. Vingarna gav ett STORT +! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Återigen tack för alla svaren, nu är jag klar med lineart och grundfärgerna, nu skall det bara shadas och highlights ^^ "bara" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Färgvalet känns helt rätt på bilden men jag skulle personligen vilja se lite mer kontraster mellan skugga och ljus. :D (för tillfället överkurs kanske?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 ojj j***ar snyggt färgval Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Detta var mig snyggt :D Mig gilla ^__^ Bra färgval och snygg karaktär rent allmänt sagt :) *thumbs up* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Mega snyggt! heh COol.. själv fattar ja inte hur man gör sånt här i datan ricktigt :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Färgvalet känns helt rätt på bilden men jag skulle personligen vilja se lite mer kontraster mellan skugga och ljus. :D (för tillfället överkurs kanske?) Jag ville också se det, MEN, jag är dum i skallen och gjorde bilden under den upplösningen ni ser här, så det var svårt att se någon shade se helt ut som jag ville. Men nästa gång... Nästa gång.....! ojj j***ar snyggt färgval Tackar, det var svårt att få bra färger på vingarna, men det löste sig tydligen ^^ Detta var mig snyggt Very Happy Mig gilla ^__^ Bra färgval och snygg karaktär rent allmänt sagt Smile *thumbs up* Tack tack, det är kul att folk gillar bilden, det är därför jag gör dem =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Detta var mig snyggt Very Happy Mig gilla ^__^ Bra färgval och snygg karaktär rent allmänt sagt Smile *thumbs up* Tack tack, det är kul att folk gillar bilden, det är därför jag gör dem =) Och det måste du fortsätta med :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Xbox360-tan? XD Färgerna passar verkligen bra ihop. Men om jag skulle föreslå en förbätring skulle det vara att ja mera gröna detaljer på kroppen och inte bara på vingarna. Snyggt jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 skit snyggt ^^ gillar färgläggningen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Xbox360-tan? XD Färgerna passar verkligen bra ihop. Men om jag skulle föreslå en förbätring skulle det vara att ja mera gröna detaljer på kroppen och inte bara på vingarna. Snyggt jobbat! Jag tänkte också att det borde ha varit fler gröna detaljer på kroppen, det blev så ensamt med bara ljusen. Men det fanns inte några detaljer att göra gröna ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Använde du PS till färgläggningen? Skulle du isf kunna göra en turorial? ^_____^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Jo jag använde PS, MEN, jag tänker inte göra en tutorial då det finns så många tutorials om det här redan. http://www.tutorialized.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg